کد خبر: 136740 - تاریخ: دوشنبه، 10 آوریل 2017 - 09:09

کسب مدال برنز ملی پوش گیلانی در نخستین در جام ریاست آفریقا (G2) 

ملی پوش گیلانی با دو پیروزی و یک شکست بر سکوی سوم ایستاد و مدال برنز مسابقات قهرمانی جام ریاست آفریقا را از آن خود کرد.

به گزارش خوبان؛ دومین و آخرین روز از اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا (G2) با حضور 339 تکواندوکار از 34 کشور از ظهر امروز (یکشنبه) در سالن “ایبیات” آگادیر با مبارزات تکواندوکاران اوزان 58-، 68-، 80- و 87+ در گروه مردان و اوزان 49-، 57-، 67- و 73+ کیلوگرم در گروه زنان آغاز شد که در این رویداد از کشورمان تنها در گروه زنان نماینده حضور دارد.

پور صادقی برای اینکه مدال برنز این رقابت‌ها را بدست آورد، ابتدا به مصاف «سارا امین» رفت و 15 بر 4 پیروز شد، سپس در مبارزه با «آنلین گوفین» از بلژیک نتیجه را 15 بر یک به نفع خود به پیان رساند اما درمرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها با قبول شکست برابر «کریستینا تومیک» از کرواسی قهرمان جام ریاست اروپا 2016 (4 –یک) به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت.

هدایت تیم‌ملی کشورمان برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور، سارا خوش جمال فکری و ریحانه فولادى به عنوان مربی است. زهرا سروی نیز به عنوان سرپرست تیم می باشد.

مسابقات جام ریاست آفریقا (G2) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/855


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads