کد خبر: 136525 - تاریخ: جمعه، 7 آوریل 2017 - 10:56

رئیس هیئت امنای آستان امام زاده حسن(ع) خمام خبر داد:

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مسجد جامع خمام

سید احمد جعفرنژاد از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مسجد جامع خمام خبر داد.

سید احمد جعفرنژاد  رئیس هیئت امنای آستان امام زاده حسن(ع) خمام صبح امروز در گفتگو با خوبان خبر، ضمن تبریک حلول ماه رجب و میلاد باسعادت امامان معصوم (ع) در این ماه، اظهار کرد: ماه رجب در حقیقت آغاز فصل نیایش است که به دنبال آن، ماه‌های شعبان و رمضان به‌عنوان فصول نیایش به‌حساب می‌آیند.

وی افزود: بیشتر عبادات و برنامه‌های مذهبی و دینی، در ماه رجب برگزار می‌شود که از برگزاری مراسم ملکوتی و نورانی اعتکاف، می‌توان به‌عنوان مهم‌ترین آن‌ها نام برد که نقش مهمی در تعمیق و توسعه فرهنگ اسلام و قرآن دارد.

سید احمد جعفرنژاد در خصوص برنامه های مسجدجامع در ایام البیض (اعتکاف ) اذعان داشت :برنامه های امسال شامل گفتمان دینی،ختم قرآن،دعای ام داوود،دعای کمیل ، دعای توسل ، مراسم وفات حضرت زینب(س) در این اعتکاف امسال در مسجد جامع خمام پیش بینی شده است.

رئیس هیئت امنای آستان امام زاده حسن(ع) خمام در پایان به فرایند ثبت نام مراسم اعتکاف اشاره کرد وگفت: علاقمندان به شرکت در مراسم معنوی اعتکاف می توانند از تاریخ 17 الی2۱ فروردین از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۱ شب با داشتن کپی کارت ملی و مبلغ 35 هزار تومان جهت ثبت نام به مسجدجامع خمام مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/25488

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads