کد خبر: 136291 - تاریخ: سه‌شنبه، 4 آوریل 2017 - 09:30

شهردار خشکبیجار :

بیشتر آسفالت را امسال انجام خواهیم داد / زیبا سازی سطح شهرخشکبیجار با مبلغ 5 میلیارد ریال انجام شد

ابراهیم اثنی عشری شهردار خشکبیجار گفت: زیبا سازی سطح شهر خشکبیجار با مبلغ 5 میلیارد ریال انجام شد.

به گزارش خوبان؛ ابراهیم اثنی عشری شهردار خشکبیجار با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال 95 سعی شد در جهت مرمت و روکش آسفالت خیابان های سطح شهر که در اثر بحران برف آسیب دیده بود؛ کار را شروع کنیم، گفت: ابتدا از میادین و خیابان های اصلی سطح شهر مرمت را شروع کرده و برای کوچه ها معبر خاکی هم در سال 96 برنامه داریم.

وی افزود : سعی شد ابتدا میدان شهید مظلومی و خیابان طالقانی که از خیابان های بسیار خراب بود،آماده شود.

وی با اشاره به اینکه خیابان شریعتی و بخشی از خیابان بلوار مطهری در دستور کار آسفالت است گفت: بیشتر آسفالت را در سال 96 انجام خواهیم داد و یکی از مصوبات مهم شورای شهر بوده است.

شهردار خشکبیجار گفت : در بحث ایمنی و اصلاح هندسی میادین و بلوار ها بعضی از معابر را در سال 95 در دستور کار دادیم که بیشتر برای ایمنی و تسهیل در عبور و مرور و کاهش ترافیک بوده است.

اثنی عشری با اشاره به اینکه میدان شهید محمدی بخش اعظمی از ترافیک شهر را کاهش خواهد داد،گفت:چون راه ارتباطی بین مسجد جامع، بازار و حرم روستای بسته دیم است.

وی افزود : باتوجه به وضعیت جوی، نقاطی را که آسیب پذیر تر بوده و از نظر ایمنی مورد توجه شهرداری بوده را انتخاب کرده و تا پایان سال 95 به پایان رسید و بقیه را در سال 96 انجام خواهیم داد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : کار آسفالت و ایمنی و اصلاح هندسی میادین و بلوار ها و همچنین زیبا سازی سطح شهر که شامل رنگ آمیزی و احیاء و توسعه فضای سبز و پیاده رو سازی بود با مبلغ 5 میلیارد ریال انجام شد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads