کد خبر: 135931 - تاریخ: چهارشنبه، 29 مارس 2017 - 09:34

طرح آرامش بهاری در آستان مقدس امامزاده حسن خمام برگزار شد + تصاویر

سید احمد جعفر نژاد رئیس هیئت امناء آستان مقدس امامزاده حسن خمام گفت : امسال این مسجد میزبان برگزاری این طرح است.

به گزارش خوبان: سید احمد جعفر نژاد رئیس هیئت امناء آستان مقدس امامزاده حسن خمام در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه طرح آرامش بهاری هر ساله در عید نوروز در سطح بقاع شاخص و متبرکه سراسر استان گیلان برگزار می شود، اظهار داشت: امسال نیز این مسجد نیز میزبان برگزاری این طرح است.

وی ادامه داد: طرح آرامش بهاری در راستای عمل به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل کردن بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی، هرساله از 28 اسفند تا 14 فروردین اجرا می شود.

رئیس هیئت امناء آستان مقدس امامزاده حسن خمام بیان داشت: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت ایام نوروز و حضور بیشتر مردم به ویژه مسافران نوروزی در امامزاده‌ از اهداف اجرای این طرح است.

وی ادامه داد: در این طرح تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارتقاء سطح فکری، فرهنگی زائران و مسافران نوروزی، تبلیغ و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی میان هموطنان در عید نوروز، خدمت‌رسانی مطلوب و ایجاد رضایت و علاقه‌مندی در میان زائران بقاع و اماکن متبرکه مدنظر است.

سید احمد جعفر نژاد  اظهار داشت: این طرح بخش های مختلفی اعم از خیمه مشاوره، خیمه سوالات شرعی و مذهبی، خیمه کودکان ، کتاب و … دارد وروحانیون متخصص  به عنوان مبلغ به همکاری واحد فرهنگی آستان مقدس امامزاده حسن خمام در این طرح فعالیت دارند.

انتهای پیام/554


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads