کد خبر: 135423 - تاریخ: چهارشنبه، 22 مارس 2017 - 11:00

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در خمام :

کشته شدن ١۴۵ نفر و مجروح شدن ۲ هزار و ٩۵٠ نفر در سوانح جاده ای در روزهای اخیر

جانشین پلیس راهور ناجا با بیان اینکه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو کشته شدن ١۴۵ نفر و مجروح شدن دو هزار و ٩۵٠ نفر در روزهای گذشته را در پی داشته است.

به گزارش خوبانخبر:سردار موسي اميري در گفتگو با خبرنگار ما  در حاشيه بازديد از ايستگاه پليس راه رشت انزلي، با مهمان نواز خواندن مردم گيلان، گفت: با همكاري و تعامل پليس و ساير دستگاه ها، تلفات تصادف در شهرهاي استان گيلان به صفر رسيده و ميزان تصادفات در جاده هاي استان كاهش يافته است.
اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه در ٢٩ اسفند و اول فروردين تردد بيشتر از حد انتظار بوده، بيان داشت: آرامش و امنيت راه ها تنها با مشاركت مردم ممكن خواهد شد.
وي با تاكيد بر اينكه در حال حاضر در بسياري از راه هاي كوهستاني شمال و شمال غرب كشور شاهد بارش برف هستيم، خاطرنشان كرد: صبر و حوصله در سفر، بسياري از خطرات را كاهش خواهد داد.
جانشين پليس راهور ناجا با بيان اينكه بي احتياطي و عدم توجه به جلو كشته شدن ١٤٥ نفر و مجروح شدن دو هزار و ٩٥٠ نفر در روزهاي گذشته را در پي داشته است، اظهار داشت: اين آمار زنگ خطر را براي جامعه به صدا درآورده است.
سردار موسي اميري با اشاره به اينكه استان گيلان جزو استان هاي قرمز كشور در زمينه تصادف موتورسيكلت است، تصريح كرد: روش هاي بازدارنده در اين خصوص كافي نيستند و بايد روش آموزش و فرهنگسازي را در پيش گرفت.
جانشين پليس راهور ناجا با تاكيد بر اينكه حجم سفرهاي نوروزي در روزهاي گذشته از هميشه بيشتر بوده است، خاطرنشان كرد: از شروع تعطيلات تا امروز در استان گيلان شاهد گره ترافيكي خاصي نبوده ايم.
سردار اميري با تصريح بر اينكه آمارهاي اخير در زمينه تصادفات هشدارآميز هستند، اظهار داشت: راننده ها بايد با التزام به قوانين، از تلخ شدن كام خانواده ها در نوروز جلوگيري كنند.
اين مقام ارشد انتظامي تلاش شبانه روزي مأموران پليس راهور را عامل برقراري ثبات در راه ها دانست و تاكيد كرد: با همين مديريت و همين مجاهدت، نوروز كم حادثه اي را پشت سر خواهيم گذاشت.

 

انتهای پیام/2544


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads