کد خبر: 134578 - تاریخ: یکشنبه، 12 مارس 2017 - 21:55

فرمانده دانشکده موشکی نیروی دریایی سپاه در خمام:

امروز به برکت خون شهدا کشورمان از امنیت برخوردار بوده و به عنوان بندرگاه امن در منطقه است

فرمانده دانشکده موشکی نیروی دریایی سپاه در خمام گفت: امروز به برکت خون شهدا کشورمان از امنیت برخوردار بوده و به عنوان بندرگاه امن در منطقه است.

به گزارش خوبان؛ مراسم یادواره 175 شهید والامقام و مدافع حرم شهید حبیب روحی بعد از ظهر امروز با حضور خانواده‌های معظم شهدا در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) مسجد جامع خمام برگزار شد.

فرمانده دانشکده موشکی نیروی دریایی سپاه در مراسم مذکور با گرامیداشت یاد شهدا به ذکر خاطره‌ای از شهدای دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: بزرگداشت و تکریم مقام شهدا بسیار مهم است و امیدواریم خداوند توفیق حرکت در مسیر شهدا را به ما عنایت کند.

سردار عبدالله کامجو به آیه قرآن درباره مقام شهدا اشاره کرد و گفت: در قرآن آمده است کسانی که در راه خدا کشته شدند آنها را مرده مپندارید بلکه زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند و شهدا انسان‌های صادق و بی‌آلایش بودند.

فرمانده دانشکده موشکی نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه مرگ برای همه است، خاطرنشان کرد: شهادت مرگ انسان‌های بزرگی است که با خدا معامله کردند و دردآشنا بودند و امروز به برکت خون شهدا کشورمان از امنیت برخوردار بوده و به عنوان بندرگاه امن در منطقه است.

انتهای پیام/556263


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads