کد خبر: 132830 - تاریخ: سه‌شنبه، 21 فوریه 2017 - 09:18

رئيس كل دادگستري استان گیلان:

همواره هوشيار باشيد تا اسير افراد سودجو كه در مسير شما دام نهاده اند نشويد

رئيس كل دادگستري استان گیلان گفت: بايد سعي كنيد وسوسه هاي نفس و شيطان را كنار بگذاريد و بر آن غلبه نماييد و بيدار شده و با اراده در اين راه قدم بگذاريد.

به گزارش خوبان، رئيس كل دادگستري استان از دو  مركز اقامتي ميان مدت زنان ( غنچه هاي نجات يافته  و نداي آرامش خزر) تحت نظارت اداره كل بهزيستي استان گيلان ديدار كرد.

احمد سياوش پور رئيس كل دادگستري استان در اين ديدار از نزديك با افراد آسيب ديده و تحت درمان اين دو مركز ديدار كرد . وي مشكل اشتغال را از دغدغه هاي اساسي  افراد در حال ترك دانست و تصريح كرد: در صورت آموزش و يادگيري حرفه راهي براي كسب درآمد،  اين افراد مي توانند اميد بيشتري براي بهبود زندگي و آينده خود داشته باشند.

رئيس شوراي قضايي استان با اشاره به اينكه در زمينه حرفه آموزي و اشتغال از ظرفيتهاي بخش خصوصي استفاده بهينه گردد اظهار داشت: بخش خصوصي مي تواند با در اختيار گذاشتن امكانات اوليه خياطي به بانوان و  الگوهايي از لباسهاي فرم به آنان، زمينه هايي براي درآمد زايي و اشتغال براي  افرادمددجو فراهم كرده و بستري براي استقلال آنان را مهيا نمايد.

وي در ادامه به افراد تحت پوشش اين مراكز نكاتي را به عنوان توصيه و نصيحت يادآور شد و ابراز داشت: بايد سعي كنيد وسوسه هاي نفس و شيطان را كنار بگذاريد و  بر آن غلبه نماييد و بيدار شده و با اراده در اين راه قدم بگذاريد.

اين مقام ارشد قضايي يا و نجابت را مهم ترين اصل براي بانوان دانست و گفت: همواره هشيار باشيد تا اسير افرادسودجو كه  در مسير شما دام نهاده اند نشويد و پيوسته از خدا استعانت جوييد.

احمد سياوش پور  در ادامه افزود: همه ما انسان هستيم وشايسته است كه در حفظ كرامت انساني تلاش نماييم.

وي از مسئولين مراكز فوق خواست تا بعد از مرخص شدن اين افراد از كمپ، پيوند مستقيم و ارتباطي بين آنان ومركز برقرار باشد تا بتوانند براحتي مشكلات خود را  با مشاورين در ميان بگذارند.

رئيس كل دادگستري استان در پايان ابراز اميدواري كرد  همه  مددجويان  با اراده و توكل  در مسير درست و زندگي سالم  گام بردارند.لازم به ذکر است در این بازدید دکتر آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کل و دکتر پارسی مدیر کل بهزیستی استان رییس کل دادگستری گیلان را همراهی نمودند.

انتهای پیام/23


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads