کد خبر: 132543 - تاریخ: جمعه، 17 فوریه 2017 - 22:43

شهردار خشکبیجار خبر داد:

محورهای موصلاتی شهری خشکبیجار باز است

شهردار خشکبیجار گفت : تمامی راه های مواصلاتی شهری خشکبیجار باز است و ما هیچونه مشکلی از نظر تردد نداریم.

به گزارش خوبان:ابراهیم اثنی عشری شهردار خشکبیجار با اشاره به بارش برف در خشکبیجار اظهار داشت: از نخستین لحظه آغاز بارش برف در این شهر عوامل اجرایی شهرداری تا این لحظه با استفاده از ۳ ماشین آنتش نشانی ، ۳ کامیون کمپرسی دسگاه  برف روب، و ۲ دستگاه تراکتور کشاورزی 2 لودر در سطح شهر مشغول پاکسازی سطح معابر هستند.

وی افزود: تلاشهای نیروهای خدمات شهری شهرداری خشکبیجار در زمینه اجرای عملیات پاکسازی معابر از برف به گونه ای بوده تا هم اکنون هیچ گونه مسدودی در معابر سطح شهر نداشته ایم.

شهردار خشکبیجار در پایان از شهروندان درخواست کرد با توجه به بارش برف، هنگام خروج از منزل برای تفریحات زمستانی حتماً خودروی خود را به زنجیرچرخ، لاستیک یخشکن و وسایل ایمنی و گرمایشی مجهز کنند و همچنین از پارک خودرو در معابر اصلی و فرعی پرهیز کنند تا پاکسازی معابر توسط مجموعه شهرداری با سرعت بیشتری انجام شود.

 

انتهای پیام/2587


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. روستانشین مریدانی
     | 2017/02/18 - 22:00
    پاسخ

    باسلام ، خواستم از این طریق از زحمات تمامی خدمتگزاران بخش به ویژه کارکنان شهرداری و برخی افراد روستایی دارای تراکتور کشاورزی که در برف روبی راه های روستایی تلاش فراوان کردند و هم چنین کارکنان اداره برق که در برق رسانی به روستاهایی که قطعی برق داشتند از جان مایه گذاشتند، تقدیر و تشکر کنم و دست مریزاد بگویم .
    اما در خصوص قطعی برق آن هم با این حجم خرابی ها با ریزش برف های اخیرباید کفت که نشان ازفرسودگی سیم ها و تیرک های برق دارد و بی تعارف اشاره کرد که محصول بی توجهی و بی تدبیری مسئولین قبلی و اندکی هم فعلی بخش است . البته مدیر فعلی برق جناب آقای حسینی فردی فعال و پی گیر هستند که امیدواریم در مدیریت ایشان شاهد کارهایی اساسی و بنیادی در زمینه برق منطقه باشیم انشاا…

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads