کد خبر: 131551 - تاریخ: سه‌شنبه، 7 فوریه 2017 - 15:31

نباید فضای آرام گیلان به میدان جنگ مسئولین تبدیل شود

این دعواهای سیاسی باعث شده مردی بیمار خود را در بهشت گیلان سوار بر اسب کند تا به بیمارستان برساند ، چرا؟ چون خیابان در وسط شهر بسته بود و هنوز برف را کنار نریخته بودند …

به گزارش خوبان، رضا پورعسگری جورشری در یاداشتی نوشت: مدتی است فضای آرام گیلان بعدازبحران برف به فضای سیاسی تبدیل شده است

این دعواهای سیاسی باعث شده مردی بیمار خود را در بهشت گیلان سوار بر اسب کند تا به بیمارستان برساند ، چرا؟ چون خیابان در وسط شهر بسته بود و هنوز برف را کنار نریخته بودند …

برای من که جوانی ۲۴ساله ام عجیب است دعوای سیاسیون در این بحران .

دنیای عجیبی است شهرداری نماینده مجلسی را هدف توهین های خود قرار میدهد و نماینده مجلسی از خبرنگاری شکایت میکند همه اینها همه دعواها برای این است که ما نقد شدن را شایسته نمیدانیم ، اگر کسی ما را نقد کند انگار که دارد جانمان را از ما میگیرد .

نماینده مجلسی می آید از عملکرد شهرداری در ایام برف و مدیریت نامناسب این روزها انتقاد میکند .
یک انتقاد است کار سختی نیست انتقاد را با مدیریت انقلابی جواب دادن نه اینکه جواب یک نماینده مجلس را با نامه ای کودکانه و احساساتی با بدترین توهین ها پاسخ داد .

دکتر ثابت قدم عزیز شهردار محترم کلانشهر رشت از شخصیت بزرگ دانشگاهی شما انتظار نداشتم که اینگونه جواب انتقاد را بدهید . مگر شما خود نبودید که برای دفاع از همین نماینده سینه چاک دادید که آقایان اگر این کاندید از این حزب بالا نیاید …..
حال چه شده با یکی دو انتقاد بیاد سردارمان آقازاده افتاده اید .

دکتر محمد صادق حسنی را مدتی نه طولانی بلکه اندک زمانی است میشناسم (پیمان دوستی بستیم سه ماه قبل از انتخابات) در این ایام او را مردی پاک و راستگو دیدم که میخواهد به مردم شهرستانش خدمت کند . هدف او شما و آقازاده ، کوچکی نژاد و جعفرزاده یکی است همگی به فکر خدمت هستید ، امیدوارم .

اینجانب کار جهادی و انقلابی شما را در مجموعه پیاده راه فرهنگی و خدمات دیگر شما در کلانشهر رشت دیدم و از این کار شما دفاع کرده و میکنم اما از شما انتظار میرود که انتقاد را بپذیرید .
بارها از اینجانب انتقادهای فراوان شد گاهی تند شدم اما بعد آرامش خود را دوباره در وجودم ساختم و آن نقد را راه و روش قرار دادم برای بهتر شدن خود ، البت انتقاد درست را .

برف امسال به ما نشان داد که هیچ بلای طبیعی را کوچک نبینیم .

نامه شما به دکتر حسنی را بارها خواندم از بیان آن شرم دارم بسیار کودکانه و بشدت احساسی بود ، جواب نامه ای که دکتر حسنی به شما عزیز داد را هم خاندم نامه این بزرگوار بیشتر پدرانه بود . انتقاد دکتر حسنی به شهرداری را نیز در همان روز اول خوانده بودم . امیدوارم در آینده نزدیک هر دو بزرگوار را در کنار همدیگر دوست و برادر ببینم .
شهید بهشتی فرموده بود : ما تشنه خدمتیم نه شیفته قدرت ، امیدوارم همه ما تشنه خدمت به مردم باشیم و هدف همگی چه ما جوانان و چه مسئولین خدمت به مردم ارجمند ایران باشد .

و من الله التوفیق

انتهای پیام/456

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads