کد خبر: 131018 - تاریخ: چهارشنبه، 1 فوریه 2017 - 15:28

فرماندار شهرستان رشت در خشکبیجار؛

یکی از اقدامات خوبی که برای شهر خشکبیجار انجام شد تعریض جاده خشکبیجار به خمام است

شفقتی فرماندار شهرستان رشت گفت: یکی از اقدامات خوبی که برای شهر خشکبیجار انجام شد تعریض جاده خشکبیجار به خمام است.

به گزارش خوبان؛ فرماندار شهرستان رشت در جمع دانش آموزان و کارکنان دبیرستان دخترانه شهید نجاتی خشکبیجار با تبریک مجدد ایام الله دهه فجر، ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان واحد فنی تجهیز و نوسازی مدارس استان ، اذعان داشت: با توجه به وضعیت خوب مقاوم سازی این دبیرستان ، مطمئنا این بنا تا سالیان سال پابرجا خواهد بود و اجر معنوی این کار خداپسندانه به شما خواهد رسید.

وی در راستای تقاضای رییس آموزش پرورش خشکبیجار که درخواست اعتبار برای به پایان رساندن مدرسه پسرانه شهر خشکبیجار را ارائه کرده بود اظهار کرد: بنده همیشه اعتقاد بر این دارم که قولی که می‎دهیم باید به آن عمل کنیم. برای تخصیص اعتبار به این مدرسه تا پایان سال امکانش موجود نیست اما این قول را خواهیم داد تا در سال ۹۶ پیگیر باشیم.

وی با بیان اینکه در مدتی کمی که فرماندار شهرستان رشت شدم تا کنون سه مرحله به خشکبیجار آمدم گفت: یکی از اقدامات خوبی که برای شهر خشکبیجار انجام شد تعریض جاده خشکبیجار به خمام است.

شفقی از دیگر برنامه هایی برای خشکبیجار را تامین آب شرب اعلام کرد و گفت: توافق های بسیار خوبی با آبفار استان صورت گرفته و امید داریم به زودی چند روستای خشکبیجار که دارای آب شرب نیستند از این نعمت بهره مند شود.

همچنین محمد نژاد  بخشدار خشکبیجار با گرامیداشت دهه فجر گفت: افتخار ما خدمتگزاری به مردم خشکبیجار است و خوشحالم که عرض کنم در دهه ی مبارک فجر تعداد 13 پروژه شامل  آسفالت راههای روستایی،تامین آب آشامیدنی روستاهای فرشم و امین آباد، اصلاح شبکه های فشار ضعیف و نصب ترانس در سطح روستاها و احداث مسکن مددجویان با صرف اعتبار 14 میلیارد و 463 میلیون ریال به مرحله بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: مسئولین ما در راستای خدمتگزاری ، همه پا به رکاب هستند و بخش خشکبیجار از بخشهای محروم شهرستان است و انشاا… مشمول نگاه ویژه شما فرماندار محترم و همه مسئولین ذیربط خواهد بود.

انتهای پیام/135


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads