کد خبر: 130393 - تاریخ: چهارشنبه، 25 ژانویه 2017 - 13:29

فرماندار شهرستان رشت در دیدار با فرمانده سپاه مقداد رشت :

حکومت ما به غیر از رفاه، نشاط و رفع دغدغه ی ملت چیزی نمی خواهد

شفقی با اشاره به اینکه حکومت ما به غیر از رفاه ، نشاط و رفع دغدغه ی ملت چیزی نمی خواهد، گفت: این مهم مگر با ایجاد تعامل بین مردم و دولت میسر نمی شود.

به گزارش خوبان، فرماندار شهرستان رشت پیش از ظهر امروز ، در دیدار با فرمانده سپاه مقداد خمام و تعدادی از همکاران وی ، با اشاره به اتحاد مردم به عنوان یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز هم مردم باید به مثابه ی روزهای انقلاب دست در دست یکدیگر ، با همه ی توان برای دفاع از آبروی نظام و به ثمر رسیدن اهداف والای آن  تلاش کنند.

وی افزود: ما ملت ایران،  از سفره ی پربرکت این انقلاب ارتزاق می کنیم و چنانچه هر کدام از ما مسئولیتی بر عهده داریم و در ایفای وظیفه ی خویش ، تمام توانمان را به کار نبندیم ، در حق مردم، خون شهدا و حتی خود و خانواده مان خیانت کرده ایم.

فرماندار رشت در ادامه اذعان داشت : چنانچه هر کسی در حوزه کاری خود جدیت لازم را داشته و دارای روحیه ایثارگری باشد، یقینا موفق خواهد بود.

فرماندار شهرستان رشت در زمینه همکاری بین ادارات و دستگاهها گفت: در وهله اول باید اهداف ما صراحتا مشخص باشد و بدانیم که به دنبال چه هستیم و سپس با هم افزایی در همان سو گام برداریم.

شفقی با اشاره به اینکه حکومت ما به غیر از رفاه ، نشاط و رفع دغدغه ی ملت چیزی نمی خواهد، گفت:  این مهم مگر با ایجاد تعامل بین مردم و دولت میسر نمی شود و در حال حاضر  تعامل بسیار خوبی که بین سپاه و دیگر ادارت ، دستگاهها و مردم وجود دارد ، نشان از عملکرد عالی دولت در این راستاست.

فرماندار شهرستان رشت در تعریف یک مدیر خوب گفت: مدیر خوب مدیریست که از حداقل منابع استفاده بهینه نماید و این با تعامل و رسیدن صدای مردم به مسئولین وتوجه به آن ممکن می شود.

انتهای پیام/125


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. ناشناس
     | 2017/01/25 - 19:02
    پاسخ

    با سلام
    به نظرم این گفته فرماندار محترم رشت ” اینکه حکومت ما به غیر از رفاه ، نشاط و رفع دغدغه ی ملت چیزی نمی خواهد” عبارت ناثوابی می باشد.چرا که حکومت اسلامی فقط برای دنیای مردم تشکیل نشده است بلکه هدفی والاتر از رفاه اجتماعی را دنبال می کند.مانند بستر سازی برای تعالی و تربیت دینی مردم هم برنامه دارد.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads