کد خبر: 130263 - تاریخ: دوشنبه، 23 ژانویه 2017 - 13:34

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان ؛

در سند تحول بنیادین بر استعدادیابی دانش آموزان و شکوفایی آنها تأکید شده است

مهدی حاجتی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در سند تحول بنیادین بر استعدادیابی دانش آموزان و شکوفایی آنها تأکید شده است

به گزارش خوبان، مهدی حاجتی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در سند تحول بنیادین بر استعدادیابی دانش آموزان و شکوفایی آنها تأکید شده است و در سنین 8 تا 15 سالگی بسیاری از قابلیتهای دانش آموزان قابل پرورش است.

وی به وجود استعدادهای ورزشی برتر در آموزش و پرورش گیلان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: درخشش چهره هایی مانند: مبینا نژاد که به عنوان ستاره مسابقات تکواندوی جهان شناخته شد، حاکی از این است که با مشارکت خانواده ها می توان استعدادهای ورزش را کشف و به منصه ظهور رساند.

حاجتی با توجه به همکاری نزدیک آموزش و پرورش گیلان و اداره کل ورزش و جوانان، افزود: با هدف پشتوانه سازی ورزشی و شناخت آینده سازان ورزشی 77 مجوز مرکز  استعدادیابی مدارس در 20 رشته ورزشی در گیلان صادر شده است.

مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان هم در این نشست ، گفت: جشنواره استعدادیابی به منظور پشتوانه سازی ورزشی در 5 رشته: کاراته، اسکیت، اتو مبیل رانی ، قایقرانی ، شمشیر بازی و 3 رشته دلخواه دانش آموزان 5 و 6 اسفند در سالن ورزشی شهید عضدی رشت برگزار می شود. وی افزود: آزمون پیکر سنجی و مهارت سنجی در این جشنواره از طریق ارائه فرم هایی توسط دبیران ورزش و مربیان ورزشی انجام می شود.

 

انتهای پیام/8216


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads