کد خبر: 129252 - تاریخ: پنج‌شنبه، 12 ژانویه 2017 - 15:09

فرمانده سپاه مقداد رشت در جلسه کمیته اجرایی قرارگاه راهیان نور دانش آموزی؛

راهیان نور برنامه مناسبی برای انتقال رشادت دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس به نسل جدید است

راهیان نور برنامه مناسبی برای انتقال رشادت ها و از خودگذشتگی های دلیرمردان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس به نسل جدید است.

به گزارش خوبان: جلسه کمیته اجرایی قرارگاه راهیان نور دانش آموزی سپاه ناحیه مقداد رشت مناطق خشکبیجار، لشت نشا و خمام با حضور یحیی پور فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت، تأمینی رییس اداره آموزش و پرورش منطقه لشت نشا در خصوص برنامه ریزی جهت اعزام راهیان نور دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رییس اداره آموزش و پرورش منطقه خمام، ضمن تسلیت ارتحال ملکوتی آیت ا… رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، به جایگاه ایشان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:  نام آیت ا… رفسنجانی با نام انقلاب عجین شده است و ایشان همواره در تمام جریانات بیداری انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و در مباحثی که پس از ارتحال رهبر کبیر انقلاب با آن مواجه بودیم با کمال اخلاص حضور پر رنگی داشته است.

کنعانی در خصوص اعزام راهیان نور دانش آموزی نیز گفت: همه ما شاهد تاثیرات عمیق اعتقادی دانش آموزان پس از برگشت از این اردوی معنوی هستیم.

وی افزود: باید تلاش کنم تا مشکلات موجود در اعزام را به صفر برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد نیز در این جلسه گفت: راهیان نور برنامه مناسبی برای انتقال رشادت ها و از خودگذشتگی های دلیرمردان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس به نسل جدید است. ایشان به بیان نکاتی در اعزام دانش آموزان جهت کاهش خطرات احتمالی به حاضرین بیان نمود.

تأمینی رییس اداره آموزش و پرورش منطقه لشت نشا نیز ضمن اشاره به تأثیر بی بدلیل اردوی راهیان نور در آینده سازان ایران اسلامی، برطرف کردن موانع اعزام دانش آموزی از جمله مباحث مالی را خواستار شد.

در ادامه هر یک از حاضرین به بیان نظرات خود در جهت اعزام حداکثری دانش آموزان به اردوی راهیان نور پرداختند.

 

انتهای پیام/236


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads