کد خبر: 127600 - تاریخ: جمعه، 23 دسامبر 2016 - 15:31

مدیر عامل آب و فاضلاب استان گیلان؛

80 میلیون برای بهبود کیفبت آب خمام اختصاص یافته است

سید محسن حسینی از ابلاغ اعتباری بالغ 80 میلیونی برای بهبود کیفبت آب در خمام خبرداد و گفت: این میلغ از اعتبارات شهرستانی به خمام اختصاص داده شده است.

به گزارش خوبان: به منظور بررسی تامین لوله گذاری در خیابان سردار همت و پروژه‌ی مخزن هوایی آب خمام با حضور سید محسن حسینی مدیر عامل آب و فاضلاب استان گیلان و مدیر آبفا شهرستان رشت میهمان صبحانه کاری شهرداری و شورای شهر خمام بودند.

در ابتدای این جلسه اسماعیل احمدنیا رئیس شورای شهر خمام گفت:بخش خمام دارای بیش از 20 هزار جمعیت شهری است که این جمعیت بیشتر از بعضی از شهرستان های استان است و هر ساله بیش از 1 کیلومتر حاشیه روستا ها جزء شهر واقع می شود و کمبود امکانات در بخش باعث مشکلات اخیر شده است.

در ادامه سید مجتبی حسینی نسب سخنگو شورای شهر خمام با اشاره به اینکه خمام شهری است که به صورت افقی رشد کرده است اظهار کرد: شهر خمام  به لحاظ ترکیب جمعیت در عرض 8 سال یک سیر سعودی بسیار عجیبی داشتیم و زیر ساخت هایی که برای 30 سال پیش بوده نمی توان جواب گوی این همه جمعیت باشد و باید زیر ساخت هم موازی هم رشد داشته باشند.

سید محسن حسینی مدیر عامل آب و فاضلاب استان گیلان در ادامه جلسه مذکور با اشاره به اینکه نگاه به خمام نگاه ویژه ای است افزود:شهر رشت به دلیل توسعه این شهر و نیود فضای ساخت ساز به‌عنوان یکی از پر تراکم ترین شهرهای کشور محسوب می شود به آینده نزدیک به سمت خمام کشیده می شود این امر باعث می شود تا اعتبارات بیشتری نسبت به بخش های دیگر شهرسان رشت به خمام اختصاص می یابد.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان گیلان با بیان اینکه قیمت تمام شده تولید هر مترمکعب آب شرب در کشور در سال جاری و میزان دریافتی از مردم گفت: “در سال جاری قیمت تمام شده تولید هر مترمکعب آب شرب به طور متوسط در کشور 1000 تومان است در حالی که اکنون 250 تومان به طور متوسط بابت مصرف هر مترمکعب آب شرب از مردم دریافت می شود.

وی از ابلاغ اعتباری بالغ 80 میلیونی برای بهبود کیفبت آب در خمام خبرداد و گفت: این میلغ از اعتبارات شهرستانی به خمام اختصاص داده شده است.

در پایان این جلسه مقرر شد کمیته ای بین شهرداری خمام و آب و فاضلاب استان به منظور بررسی اجرا و مسائل فنی در روزهای آتی تشکیل شود.

سپس اعضای جلسه خیابان سردار همت و  پروژه‌ی مخزن هوایی آب خمام بازدید و نزدیک در جریان و مشکلات قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/232


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads