کد خبر: 127569 - تاریخ: پنج‌شنبه، 22 دسامبر 2016 - 18:12

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ سپاه قدس گیلان در خمام؛

دشمن با ایجاد داعش به‌دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است/ ۹ دی ماه سال ۸۸ زمان بیداری ملت از غفلت‌های است

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن به این نتیجه رسیده از راه‌های دیگر با انقلاب اسلامی مقابله کند، تصریح کرد: دشمن با ایجاد داعش به‌دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است.

به گزارش خوبان:سردار محمدعلی حق‌بین روز گذشته در مراسم تجلیل از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج مقداد  شهرستان رشت در خمام  با اشاره به نزدیک شدن به سالروز 8 و 9 دی و همچنین آزادسازی شهرهای «نبل» و «الزهرا» در سوریه اظهار کرد: خداوند به مردم خوب گیلان توفیق شکستن دژ مستحکم «دویر الزیتون» را داد و بیش از 55 هزار نفر از جمعیت در محاصره این شهر را آزاد کردند.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن به این نتیجه رسیده از راه‌های دیگر با انقلاب اسلامی مقابله کند، تصریح کرد: دشمن با ایجاد داعش به‌دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است.

حق‌بین به نبرد نیروهای تکفیری، النصره، جیش‌الشام و … علیه نیروهای مقاومت در سوریه اشاره کرد و گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری جوانان بصیر این کشور در مقابل دشمن شجاعانه جنگیدند و استکبار را زمین‌گیر کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمن با تمام توان و امکانات موجود در فضا و منطقه برای مقابله با نظام اسلامی آمده است، بیان کرد: بسیاری از کشورها امکانات و زمینه را برای نبرد نیروهای تکفیری در منطقه فراهم کردند و از این جنایتکاران حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه سازماندهی نیروهای آزادی‌خواه در نقاط مختلف دنیا برای مبارزه با استکبار جهانی حائز اهمیت است، اظهار کرد: دشمن علاقمند بود نیروهای تکفیری و داعش را از سوریه و عراق به طرف ایران اسلامی حرکت دهد اما نیروهای مقاومت با کمترین امکانات و تجهیزات موجود در مقابل آنها ایستادند.

حق‌بین، شکست نیروهای تکفیری در سوریه برای استکبار را سخت توصیف کرد و افزود: دشمن با شعار دین به جنگ اسلام آمده و با این روش به‌دنبال ضربه زدن به مسلمانان است.

حق‌بین با اشاره به درخشش نیروهای ایرانی و گیلانی در نبرد با دشمنان، بیان کرد: مدافعان حرم اجازه ندادند دشمن به اهداف و برنامه‌های خود برسد.

این مقام مسئول به آموزش نیروهای مقاومت توسط رزمندگان ایرانی اشاره کرد و افزود: امروز ارتش سوریه با افتخار شهر حلب را آزاد کرده است.

وی، امنیت موجود در کشور را به برکت خون شهدا خواند و بیان کرد: اکنون امنیت در منطقه به امنیت پایدار تبدیل شده است.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 سپاه قدس گیلان در ادامه با اشاره به اینکه 8 و 9 دی ماه سال 88 زمان بیداری ملت از غفلت‌های انجام شده بود، تصریح کرد: مردم جلوتر از مسؤولان وارد عرصه شدند و این اقدام بسیار زیبا بود.

حق‌بین به حرکت ملت ایران به‌ویژه گیلانی‌ها پشت سر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در 8 دی سال 88 افتخاری بزرگ برای مردم گیلان رقم زده شده است.

انتهای پیام/26565


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads