کد خبر: 127116 - تاریخ: جمعه، 16 دسامبر 2016 - 16:07

امام جمعه موقت لشت‌نشا:

چهار بانده کردن جاده‌های برون‌شهری خواسته مردم لشت نشا از مسؤولان است

چهار بانده کردن جاده‌های برون‌شهری لشت‌ نشا خواسته مردم از مسؤولان راه و شهرسازی گیلان است.

به گزارش خوبان: حجت‌الاسلام عیسی محمدعلی‌نژاد امام جمعه موقت بخش لشت نشا امروز در خطبه‌های نماز جمعه این بخش با ضمن  تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ، وضعیت راه‌های برون‌شهری در لشت‌نشا اشاره کرد و اذعان داشت : عرض جاده‌های «کوچصفهان ـ لشت‌نشا»، «لشت‌نشا ـ خشکبیجار» و «لشت‌نشا ـ آستانه‌اشرفیه» بسیار کم است و شانه خاکی ندارد.

امام جمعه موقت لشت‌نشا با اشاره به فرسودگی آسفالت جاده‌های برون‌شهری این بخش اشاره نمود و اذعان داشت: چهار بانده کردن جاده‌های برون‌شهری لشت‌ نشا خواسته مردم این منطقه از مسؤولان راه و شهرسازی گیلان است.

محمدعلی‌نژاد در بخشی از خطبه این هفته نمازجمعه خود  به هفته وحدت اشاره کرد و گفت: اتحاد تنها راهکار پیشرفت در شهرها و روستاها است ضمن اینکه اتحاد بین دهیاران و شوراهای اسلامی در خدمات‌رسانی بهتر در روستاها تاثیرگذار است.

وی، ایجاد تفرقه را سبب عقب‌ماندگی در مناطق شهری و روستایی خواند و تصریح کرد: خدمات‌رسانی آب، برق و گاز با مشارکت مردم و همکاری مسؤولان تحقق پیدا می‌کند.

خطیب موقت جمعه لشت‌نشا در پایان با بیان اینکه آزادسازی شهر حلب هدیه خداوند در هفته وحدت بود، خاطرنشان کرد: ایرانی‌ها در هر منطقه‌ای ورود کردند به موفقیت رسیدند و اتحاد در آنجا حاکم شده است.

خبر ارسالی / رضا پور عسگری جورشری

انتهای پیام/44


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads