کد خبر: 126740 - تاریخ: دوشنبه، 12 دسامبر 2016 - 12:32

عضو شورای شهر خمام ؛

احداث پیاده راه یک کار سیاسی است / بخاطر چند مجسمه مردم را از نان خوردن نیاندازید

عضو شورای شهر خمام گفت : احداث پیاده راه فرهیختگان با وجود نزدیک بودن انتخابات جنبه ی تبلیغاتی دارد.

به گزارش خوبان، علی اصغر امیری عضو شورا اسلامی شهر خمام در گفتگو با خبرنگار ۸دی؛ با اشاره به جزئیات احداث پیاده راه فرهیختگان این شهر و با بیان اینکه جزئیات این پروژه پیش از طرح در صحن علنی شورا رسانه ای شده است اظهار داشت: متاسفانه عده ای از اعضای شورا رأسا تصمیم گیری کردند و بدون مطرح کردن در شورا و شنیدن نظرات دیگر اعضای شورا و به اجماع رسیدن این موضوع را رسانه ای کردند.

وی با اشاره به اینکه هیچ هزینه ای برای ساخت پیاده راه برآورد نشده است و فی البداهه عمل کردن زیبنده مردم این شهر نیست افزود: هماهنگی لازم در شورای شهر خمام نیست و این امر متوجه مسئول جلسه شوراست.

امیری با بیان اینکه بدون برنامه ریزی عمل کردن در مورد پروژه ای حساس ممکن است جنبه تبلیغاتی داشته باشد گفت: این بی برنامگی و شتاب زده عمل کردن می تواند کاری سیاسی باشد و به دلیل نزدیک بودن انتخابات تنها جنبه تبلیغاتی داشته باشد و اگر عده‌ای به هدف خود برسد احتمال نیمه تمام مانده پروژه نیز هست.

وی در ادامه گفت: بنده مخالف پروژه های فرهنگی و اقداماتی از این دست نیستم، اما مطرح نکردن این موضوع و جویای نظر سایر اعضا شورا نشدن را نمی پسندم.

عضو شورای شهر خمام با اشاره به اینکه محل مورد نظر برای احداث پیاده راه فرهیختگان مکان کسب و کار دست فروشانی است که حدود ۳۵ سال از قِبَل این کار نان می خوردند تصریح کرد: مردم مسائل فرهنگی را بدون برنامه ریزی نمی پذیرند، امروز مردم از نظر اقتصادی بسیار تحت فشارند و بنده با این قسمت قضیه کنار نمی آیم.

وی با بیان اینکه نباید بخاطر زدن چند مجسمه و کار فرهنگی به اشتغال افراد آسیب زد یاد آور شد: نباید بخاطر کار فرهنگی که البته جنبه انتخاباتی دارد عده ای را از نان خوردن بیاندازیم، چرا این خلاقیت و ایده ها را برای اشتغال جوانان به کار نمی بندیم؟ مشکل اصلی شهر ما اشتغال جوانان و خانواده های بی سرپرست است.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads