کد خبر: 125891 - تاریخ: شنبه، 3 دسامبر 2016 - 09:50

نماینده رودسر و املش در مجلس؛

مجلس نهم نسبت به برجام شتاب زده عمل کرد/ تمدید ۱۰ساله تحریم ها نشانه عدم تغییر رویکرد دشمنی آمریکا با ایران است

نماینده رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه مجلس نهم نسبت به برجام شتاب زده عمل کرد، گفت: تمدید ۱۰ساله تحریم ها عدم تغییر رویکرد دشمنی آمریکا با ایران را نشان می دهد

به گزارش خوبان، اسد الله عباسی نماینده رودسر و املش در واکنش به تمدید تحریم های آمریکا بر علیه ایران، اظهار کرد: دشمنی آمریکا بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت شده است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: دشمنی آمریکا با شکل گیری انقلاب اسلامی بر علیه ایران تشدید شد و هر توطئه ای را برای تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفت.

نماینده رودسر و املش با تأکید براینکه  دشمنی آمریکا در سال های اخیر با نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر شده است، اضافه کرد: تشدید تحریم های اقتصادی در سالهای اخیر بیانگر این واقعیت مهم است.

عباسی با اشاره به این مطلب که برخی ها در کشور خیال می کردند که آمریکا تغییر رویکرد داده است، افزود: به همین خاطر به برجام تکیه کردند.

وی ادامه داد: تمدید تحریم ها به مدت ۱۰ سال بر علیه نظام جمهوری اسلامی نشان می دهد که رویکرد آمریکا در دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تغییر نکرده است.

نماینده رودسر و املش با تأکید براین مطلب که مجلس نهم نسبت به تصویب برجام کوتاهی کرده است، تصریح کرد: مجلس نهم برجام را در مدت کوتاهی تصویب کرد و در این رابطه شتاب زده عمل کرد.

عباسی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارهابر بد عهدی آمریکایی ها تأکید کردند، خاطرنشان کرد: ایشان در جایگاه رهبریت جهان اسلام بینش دشمن شناسی عمیقی دارند اما به تأکیدات ایشان توجه نشد.

 

منبع: کاسپین

انتهای پیام/4257


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads