کد خبر: 124884 - تاریخ: سه‌شنبه، 22 نوامبر 2016 - 13:44

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقداد شهرستان رشت؛

فتنه فراموش شدنی نیست/ فتنه گران به شهدا و نظام اسلامی خیانت کردند

حجت الاسلام جان آبادی گفت:کی فتنه کاری را که ما میتوانستیم در اوج به اجماع برسانیم اینها موجب شدند هشت ماه در کشور آشوب و طلاطم شود کی جواب خون ریخته شده شهدا را می دهد .

به گزارش خوبان: حجت الاسلام و المسلمین مهدی جان آبادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقداد شهرستان رشت در یادواره شهدای سیاه اسطلخ لشت نشا اظهار داشت: تبعیت از رهبری و پذیرش شریعت آزمونی است که شهدا به ما آموختند فلسفه یادواره ها و آیات قرآن این است که ما راه درست از راه نادرست را تشخیص دهیم.

وی تصریح کرد:اگر می خواهید مثل شهدا عاقبت به خیر شوید خیلی به دنبال این آن نگردید شهدا مثل آیات قرآن راه را به ما نشان می دهند شهدا راه هزار ساله را یک شبه رفتند با این دو بال رهبری و شریعت راه را پیدا کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقداد گفت:خداوند در قرآن می فرماید : ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد. واقعه طبس و هشت سال دفاع مقدس نمونه ای از کمک خداوند در این دنیا به مردم شهید پرور ایران اسلالمی است .

حجت الاسلام جان آبادی در قسمتی دیگری از سخنرانی خود در یادواره شهدای سیاه اصطلخ لشت نشا در خصوص حذف درس “شهید فهمیده” در کتب درسی پایه ششم اشاره کرد و اظهار کرد: وقتی عوامل نفوذ درس شهید فهمیده را از کتاب ها حذف می نمایند رژیم صهیونستی ابراز خوشحالی می کند مسئولینی که باعث حذف امسال این دروس شدند باید روز قیامت جواب پس بدهند شهید فهمیده یکی از گل های سر سبد ما بود اما دست های پشت پرده استبعث حذف این درس شدند.

وی در ادامه افزود: این برای من و شمای پدر خیلی سنگین است اگر بعضی ها کم کاری و کوتاهی می کنند فرهنگ شهدا را در کتب درسی دانش آموزان حذف می شود  باید با این یادواره شهدا کوتاهی آنان را جبران کنیم.

جان آبادی با بیان اینکه فتنه ۸۸ با آبروی نظام و خون شهدا، ولایت و رهبری، حیثیت، شرف و آزادگی ما بازی کرده است افزود: وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند مواظب فتنه گران باشید کسانیکه به عزت و آرمانهای شهدا خیانت کردند راحت می آیند و میگویند تا کی فتنه کاری را که ما میتوانستیم در اوج به اجماع برسانیم اینها موجب شدند هشت ماه در کشور آشوب و طلاطم شود کی جواب خون ریخته شده شهدا را می دهد این ظلم تا چند سال گریبان گیر مردم ما بشود جوانان ما در آینده از این همه ظلمی که فتنه گران در حق این مردم کرده اند سئوال خواهند نمود.

 

انتهای پیام/4156456

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads