کد خبر: 124574 - تاریخ: جمعه، 18 نوامبر 2016 - 14:43

افتخاری دیگر برای ورزش خمام ؛

مبینا نژاد کته سری مقتدرانه بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد+فیلم

در اولین روز این رقابت‌ها مبینا نژاد برای کسب عنوان قهرمانی ابتدا «آندرا گارسیا» از مکزیک را با نتیجه 20 بر صفر از گردونه رقابت‌ها کنار زد، در دیدار دومش به مصاف «اذرا بالینگیت» از فیلیپین رفت و با نتیجه 15 بر صفر پیروز شد.

به گزارش خوبان: یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان با درخشش بانوی نوجوان ایران در برنابی کانادا آغاز شد.

در اولین روز این رقابت‌ها مبینا نژاد برای کسب عنوان قهرمانی ابتدا «آندرا گارسیا» از مکزیک را با نتیجه 20 بر صفر از گردونه رقابت‌ها کنار زد، در دیدار دومش به مصاف «اذرا بالینگیت» از فیلیپین رفت و با نتیجه 15 بر صفر پیروز شد و سپس با شکست «یان هان‌نا» از کره‌جنوبی با نتیجه 14 بر صفر مدال برنز خود را قطعی کرده و راهی مرحله نیمه نهایی شد.مبینا نژاد کته سری نتیجه رقابت نیمه‌نهایی با «کارینا آشیکایوا» روسی را 16 بر صفر به نام خود رقم زد و در فینال نیز همچون مبارزات پیشین خود مقتدرانه «آیرین لاگونا پرز» از اسپانیا را با نتیجه 8 بر صفر از پیش رو برداشت و بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد.

قهرمانی مبینا نژاد در آوردگاه جهانی، به همراه ثبت رکورد تاریخی کسب ۷۳ امتیاز و بدون از دست دادن حتی یک امتیاز، نشان از پدیده‌ای می‌دهد که پتانسیل سال‌ها افتخار و کسب مدال‌های خوشرنگ را دارد.

 

 

 

انتهای پیام/216


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads