کد خبر: 123289 - تاریخ: چهارشنبه، 2 نوامبر 2016 - 17:23

فرمانده سپاه مقداد شهرستان رشت خبرداد؛

رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر خمام ، خشکبیجار ، لشت نشا برگزار می شود

سرهنگ یحیی پور فرمانده سپاه مقداد رشت از برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر خبرداد .

به گزارش خوبان: سرهنگ یحیی پور فرمانده سپاه مقداد شهرستان رشت در گفتگو با خبرنگارما اظهار داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از مقتدرترین کشورهای منطقه است و همین اقتدار باعث شده با این همه درگیری و ناامنی که در کشورهای منطقه توسط استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار ایجاد شده جرات نکنند حتی کوچکترین نگاه چپی به مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند.

وی ادامه داد: این اقتدار و بالندگی در عرصه دفاعی یکی از دستاوردهای هشت ساله دفاع مقدس است که با کمک الهی و اعتماد به صدق وعده الهی و و اعتماد به اراده و خودباوری مردم به وجود آمده است.

فرمانده سپاه مقداد شهرستان رشت گقت: به منظور افزایش توان دفاعی نیروهای بسیجی و حفظ انسجام نیروها و بالا بردن توان و میزان آمادگی بسیجیان، رزمایش الی بیت المقدس در ساحل مروارید خشکبیجار به مدت دو شبانه روز در تاریخ های ۱۳ و ۱۴ آبان ماه برگزار می گردد.

وی همچنین از رزمایش کوثر ویژه خواهران بسیجی 14 آبان ماه خبر داد و اظهار کرد: از جمله برنامه های پیش بینی شده در رزمایش خواهران خدمات دهی به مصدومان بمباران و موشک باران و حوادث غیرطبیعی می باشد.

سرهنگ یحیی پور با بیان اینکه مهم‎ترین اهداف برگزاری رزمایش نمایش اقتدار و رزم گردان‌های بیت المقدس و کوثر آماده سازی یا آماده کردن گردان‌ها برای روزهای سخت است تصریح کرد: ارتقاء آموزش‌ها، ایجاد همدلی و وحدت بین بسیجیان و ایجاد روحیه نشاط بین آنها از جمله اهداف این رزمایش است.

 

انتهای پیام/265

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads