کد خبر: 122773 - تاریخ: پنج‌شنبه، 27 اکتبر 2016 - 00:16

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی رشت اعلام کرد؛

مدارس و نانوایی ها برای دریافت سوخت به سامانه نفتی مراجعه کنند

جلسه کمیته سوخت به ریاست مسچیان بخشدار خمام و با حضور مسئولین مربوطه در بخشداری خمام برگزار گردید.

به گزارش خوبان:جلسه کمیته سوخت به ریاست مسچیان بخشدار خمام و با حضور مسئولین مربوطه برگزار شد.

علیرضا مسچیان بخشدار خمام در ابتدای جلسه با اشاره به فرا رسیدن زمستان زود رس در استان گیلان اظهار داشت: در سرمای زودرس بحث سوخت رسانی بیش از پیش مهم است.

وی گفت:در این روزها مراجعات به بخشداری هم افزایش پیدا کرده است می خواهیم به تمام کسانی که سوخت وسایل گرمایشی ندارند کمک کنیم تا مشکلی برای اینان در فصل زمستان رخ ندهند.

مسچیان در زمینه دوگانه سوز کردن واحدهای نانوایی هم گفت:برخی از نانوایی ها تک سوز هستند و باید شرایط دوگانه سوز شدن آن ها را فراهم کنیم.

بخشدار خمام تصریح کرد: همچنین سوخت رسانی به مدارس از اهمیت زیادی برخوردار است.

9

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی رشت در ادامه جلسه با اشاره به تبدیل شدن خمام بعنوان بخش سبز، اظهار داشت: با توجه به این که بخش خمام یکی از بخش های سبز از نظر تامین گاز طبیعی و شهری است شرکت پخش باید تشکیلات خود را از آن بخش یا روستا خارج کند ، ولی ما مسمم هستیم خانه ای که به هر دلیلی دارای گاز نیستند گاز رسانی می کنیم.

هوشیار در ادامه جلسه گفت: هنوز تعدادی از روستای های خمام از نعمت گاز برخوردار نشده اند لذا تخصیص سهمیه سوخت با هدف حمایت ویژه از روستاییان در فصل سرد در اولویت برنامه ها قرار گرفته است.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی رشت از همکاری اداره گاز خمام با این سازمان خبر داد و گفت: با وجود سرمای زود رس در آبان ماه امسال شرکت گاز خمام نهایت همکاری را انجام داده است.

این مقام مسئول در مورد بعضی از خانوار های فاقد گاز شهری گفت:آنها بر اساس کالا برگ سوخت دریافت می کنند.

10pg

وی افزود: بعضی از خانوار ها برای دریافت کالا برگ هیچ اقدامی نمی کنند ولی از فروشندگان نفت در خواست نفت سفید می کنند.

خاطر نشان کرد: فروشندگان به اندازه ای که اضافه فروختند، جریمه می شوند.

هوشیار از خانوار ها بخش خمام خواست تا برای ثبت نام و دریافت سوخت در سامانه تجارت آسان ثبت نام و برای آنان کالا برگ یا حواله ای صادر شود تا فروشندگان دچار مشکل نشوند.

وی عمده کار این سازمان را در جایگاه های سوخت و بخش های کار سوخت رسانی به خانوار ها دانست.

این مقام مسئول گفت: طبق صحبت هایی که با آموزش و پرورش شد قرار بر این است که مدیران مدارس از طرق سامانه در خواست نفت مشخصات مدرسه را ارسال کرده و به تناسب ظرفیت مدرسه سوخت رسانی انجام گیرد.

همچین در خصوص سوخت رسانی به نانوایی ها گفت : قبلا تعاونی وجود داشت که گازوئيل را بین نانوایی های کل کشور توزیع می کرد اما تعداد زیادی از نانوایی ها به دلیل ارزان تر بودن نفت سفید از گرفتن گازوئيل خود داری می کردند که این کار باعث بسته شدن آن تعاونی شد و دیگر جایگزین مناسبی پیدا نشد.ولی به هر حال نانوایی ها با در خواست در سامانه نفتی و مشخص کردن فروشنده به ازای هر کیسه آرد 10 لیتر سوخت دریافت می کنند.
همچنین در ادامه جلسه اصغری طلب رئیس اداره گاز خمام گفت: برای مناطقی که دارای گاز شهری هستند توزیع گاز مایع مفهومی ندارد، لذا تا به حال 52 خانوار درخواست گاز مایع کرده اند.در روستا ها انگشت شمارند افرادی که توانایی متصل شدن به گاز شهری را ندارند و یا بافت ساختمانی آن ها امکان متصل شدن را به گاز شهری نمی دهد.

رئیس گاز خمام افزود : افرادی که توانایی متصل شدن به گاز شهری را دارند پی گیری کنند و هدف ما متصل شدن 90 درصد افراد به گاز شهری است.

 

50 60 80

 

انتهای پیام/555


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads