کد خبر: 122183 - تاریخ: چهارشنبه، 19 اکتبر 2016 - 10:33

صبح امروز صورت گرفت ؛

اعزام دانش آموزان خمام ، خشکبیجار ، لشت نشا به اردوی راهیان نور غرب کشور + تصاویر

صبح امروز 150 نفر از دانش آموزان دختر بسیجی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

سرهنگ یحیی پور فرمانده ناحیه مقداد رشت در گفتگو با خوبان خبر اظهار داشت: در این دوره از اردوهای راهیان نور 150 نفر از دانش آموزان دختر بسیجی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت: تعداد 3 اتوبوس از بخش های خمام ، خشکبیجار ، لشت نشا طی چهار روز از مناطقی همچون «اسلام آباد»، «گیلان غرب»، «بازی دراز»و مناطق عملیاتی مرصاد بازدید می کنند و از نزدیک با مکان هایی که هزاران شهید را در خود جای داده بود و یادآور رشادت های رزمندگان اسلام است آشنا می شوند.

وی با اشاره به اهمیت برپایی کاروان های راهیان نور، اظهارکرد: این کاروان در قالب راهیان نور با هدف زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا هشت سال جنگ تحمیلی و آرمان های امام راحل و عظیم الشان و آشنایی با نسل جوان بویِژه دانش آموزان اعزام شد.

این مقام مسئول تقارن محرم با اعزام راهیان نور را فرصتی مناسب برای آگاه سازی دانش آموزان، خواند و بیان کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با تاسی  از سرور و سالار شهیدان برای دفاع از اسلام و میهن خود در کارزار جنگ قدم گذاشتند، لذا این ایام زمان مناسبی برای تبیین رسالت آزادیخواهی و ظلم ستیزی است.

 

 

110 120 130 140 160 170 180 190 200

 

انتهای پیام/334


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads