کد خبر: 120154 - تاریخ: پنج‌شنبه، 22 سپتامبر 2016 - 23:50

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان ؛

دشمنان امروز متفاوت‌تر از گذشته در مقابل ما قرار گرفته‌ اند

میرحیدری:نگاه شهدا را رضایت خدای بزرگ دانست و یادآور شد: دشمن امروز متفاوت‌تر از گذشته در مقابل ما قرار گرفته‌اند.

به گزارش خوبان: سردار محمدرضا میرحیدری عصر امروز در مراسم سی‌ و یکمین سالگرد شهادت امیر سرلشکر شهید «غلامحسین اکباتانی‌نژاد» در مسجد جامع لشت نشا گفت:همه ما مدیون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه مدیون خانواده‌های معظم شهدا هستیم، افزود: مدیون مادرانی هستیم که با گذشت چند دهه هنوز چشم به‌راه بازگشت عزیزان خود هستند.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان گفت:مدیون فرزندان عزیزی هستیم که رنگ پدر را به چشم خود ندیده‌اند تا این جامعه آرامش و آسایش داشته باشد.

میرحیدری با اشاره به اینکه نیروی دریایی ما مجاهدانه در همان روزهای نخست آغاز دفاع مقدس نیروی دریایی عراق را از هستی ساقط کرد، افزود : نیروی هوایی ما چنان به دشمنان تاختند که امنیت ایجاد شده توسط غربی‌ها برای رژیم بعثی برهم زده شد.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ تجهیزات ما کمتر از دشمن بود، افزود: اعتقاد راسخ نیروهای مسلح و اراده ملت ما موجب پیروزی در جنگ شد.

وی راهبرد امروز دشمن را مقابله با انقلاب اسلامی و نظام ما ندانست و یادآور شد: دشمن سیلی که از شهدای عزیز خورد هنوز گیج است و ما نباید غفلت کنیم.

فرمانده انتظامی گیلان نگاه شهدا را رضایت خدای بزرگ دانست و یادآور شد: دشمن امروز متفاوت‌تر از گذشته در مقابل ما قرار گرفته‌اند.

میرحیدری گفت: امروز نظام اسلامی موجب شده رژیم صهیونیستی که قبلا شعار از نیل تا فرات را می‌داد در ارتباط با بقای خود تردید کند.

وی در پایان این مراسم از ورود سبک غربی به زندگی جوانان باید احساس خطر کنیم، اشاره کرد و گفت: نباید اجازه دهیم قلیان‌سراها الگوی جوانان باشد زیرا این قشر سرمایه بزرگ کشورمان است.

گزارش/  رضا پورعسگری جورشری

انتهای پیام/166


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads