کد خبر: 118969 - تاریخ: جمعه، 9 سپتامبر 2016 - 17:23

امام جمعه موقت لشت‌نشا:

آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنایت منا با آل‌سعود شریک هستند

گلمیرزاده، فاجعه منا را به دلیل بی‌کفایتی آل‌سعود دانست وگفت: آل‌سعود اجازه ورود امدادگران برای کمک به حاجیان منا را نداد.

به گزارش خوبان: نماز پرشکوه جمعه لشت نشا به امامت حجت‌الاسلام سیدحسین گلمیرزاده امام جمعه موقت بخش لشت نشا برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدحسین گلمیرزاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این بخش با اشاره به اینکه در زندگی باید به آموزه‌های قرآنی پناه ببریم اذعان داشت:قرآن تنها برای سفره عقد نیست بلکه ارائه کننده روش زندگی است.

امام جمعه موقت بخش لشت نشا در ادامه با تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع)،بیان کرد:امام محمد باقر (ع) فرمود؛ اگر دنبال کمال هستید باید فهم و شناخت از دین داشته باشید.

گلمیرزاده به رفتار زشت آل‌سعود اشاره کرد و گفت: تاریخ لکه ننگ آل‌سعود را فراموش نمی‌کند و این رژیم به عنوان جنایتکار شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه آل‌سعود لیاقت اداره خانه خدا را ندارد، بیان کرد: آل‌سعود نسبت به خانه خدا خائن است و لیاقت خادمی خانه کعبه را ندارد.

گلمیرزاده، فاجعه منا را به دلیل بی‌کفایتی آل‌سعود دانست وگفت: آل‌سعود اجازه ورود امدادگران برای کمک به حاجیان منا را نداد.

امام جمعه موقت بخش لشت نشا در پایان خطبه با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنایت منا با آل‌سعود شریک هستند، اظهار کرد: آل‌سعود طبق فرمان استکبار دست به جنایت زده است.

گزارش ارسالی / رضا پور عسگری جورشری

انتهای پیام/163


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads