کد خبر: 118613 - تاریخ: شنبه، 3 سپتامبر 2016 - 18:18

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبرداد؛

مسکن مهر رشت نیازمند بیش از ۲۰ مدرسه است

مهدی حاجتی : ساخت مدرسه در مسکن مهر رشت نیازمند کمک خیرین مدرسه ساز است.

به گزارش خوبان، مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در نشست شورای اداری آموزش و پرورش استان در سالن جلسات استانداری گیلان گفت: تجهیز مدارس استان از برنامه های مهم آموزش و پرورش در راستای ارتقاء علم و دانش در جامعه است.

وی با بیان اینکه خیّرین متعددی جهت تجهیز و راه اندازی مدارس در استان فعالیت می کنند گفت: مسکن مهر در رشت با کمبود مدرسه مواجه است.

حاجتی اذعان کرد:ساخت مدرسه در مسکن مهر رشت نیازمند کمک خیرین مدرسه ساز است و این در حالی است که مسکن مهر رشت نیازمند بیش از 20 مدرسه است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر اینکه همایش خیرین مدرسه ساز سالانه در گیلان برگزار می شود اماخروجی مطلوبی ندارد،افزود: پیش بینی می شود این همایش با استفاده از ظرفیت خیرین داخل و حتی خارج از کشور در تهران برگزار شود.

حاجتی تصریح کرد: رفت و آمد دانش آموزان در محدوده مسکن مهر رشت 100 میلیون تومان بر آورد هزینه برای دانش آموزان دارد در حالی که بر اساس پیگیری های صورت گرفته، اولیاء دانش آموزان در آن منطقه کم بضاعت بوده و قدرت پرداخت هزینه رفت و آمد را ندارند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر اینکه مسئولان استانی  رفاهیات لازم جهت رفت و آمد دانش آموزان آن منطقه را فراهم کنند گفت: نصف هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان مسکن مهر توسط سرانه دانش آموزی پرداخت خواهد شد و مابقی نیازمند توجه مسئولان دستگاه های ذی ربط است.

وی به آغاز سال تحصیلی اشاره و اظهارکرد: یکصد و 40 جلد کتاب جدید در سال نو تحصیلی در مقاطع مختلف تالیف و ارائه خواهد شد.

 

انتهای پیام/526


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads