کد خبر: 118222 - تاریخ: یکشنبه، 28 آگوست 2016 - 10:26

بخشدار خمام در جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز:

خیرین علاوه بر مدرسه سازی به تجهیز به امکانات مدرن در کلاس درس ورود کرده اند

مسچیان گفت : هر کس با هر توان مالی خود می تواند در این عمل خیرخواهانه و خداپسندانه مدرسه نوسازی، تعمیر و تجهیز ، مدارس شرکت نماید.

به گزارش خوبان: جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز بخش خمام با حضور میر مسعودی رييس هيأت مديره مجمع خيرين مدرسه ساز استان گيلان و یعقوبی مدير عامل مجمع خيرين مدرسه ساز استان گيلان به همراه جمعی از خیرین بخش در سالن اجتماعات بخشداری تشکیل شد.

 حجت الاسلام  قاسمیان امام جماعت مسجد جامع خمام ضمن تبریک هفته دولت، به جایگاه عمل خیر در دین اسلام اشاره کرد. امام جماعت مسجد جامع خمام اظهار نمود: اساس پیشرفت و توسعه هر جامعه آموزش و پرورش آن کشور است.

در اين جلسه مسچیان بخشدار خمام یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشته و هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه گزارشی مختصر از عملکرد دولتمردان انقلاب اسلامی به مردم شریف این کشور دانست.ایشان در ادامه به بیان جایگاه مهم و اساسی نظام تعلیم و ترییت در یک جامعه پرداخت.

مسچیان ضمن تقدیر و تشکر از کمک های خیرین محترم بخش افزود: هر کس با هر توان مالی خود می تواند در این عمل خیرخواهانه و خداپسندانه شرکت نماید.

وی ادامه داد: خیرین در ابتدا به موضوع مدرسه سازی در مناطق مختلف پرداخته و امروزه علاوه بر مدرسه سازی به حوزه تعمیر و تجهیز به امکانات مدرن در کلاس درس ورود کرده اند.

کنعانی رییس اداره آموزش و پرورش منطقه خمام راه روش زندگی شهیدان رجایی و باهنر را الگویی برای نسل امروز دانست. کنعانی گفت: نگاه به آموزش و پرروش را اگر یک نگاه هزینه ای داشته باشیم به بیراهه کشیده شده می شود چرا که آموزش و پرورش تربیت کننده نسل آینده کشور می باشد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه خمام ادامه داد: با استمرار در برگزاری این جلسات و برنامه ریزی مناسب،ازظرفیت های بالاي این مجمع استفاده خواهیم کرد.

در این جلسه میر مسعودی رييس هيأت مديره مجمع خيرين مدرسه ساز استان گيلان ضمن اظهار به اینکه آموزش و پرورش نقش تربیت و هدایت دانش آموزان در جامعه را دارد به بیان گزارش آماری از طرح انجام شده توسط این مجمع در سطح کشور و استان پرداخت.

همچنين یعقوبی مديرعامل مجمع خيرين مدرسه ساز استان گيلان  در سخنان خود به تشریح اساسنامه این مجمع و شرایط تشکیل آن اشاره کرد. جلسه پس از ایراد نظرات و پیشنهادات توسط سایر حاضرین در جلسه  به پایان رسید.

photo_2016-08-27_22-19-59200

30jpg  400 500 600

986

انتهای پیام/778


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads