کد خبر: 117080 - تاریخ: چهارشنبه، 10 آگوست 2016 - 17:56

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان خبرداد؛

اتمام استانداردسازی سیستم های گرمایشی مدارس گیلان تا پایان سال ۹۶

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان با تاکید بر ارتقای ایمنی مدارس استان، از اتمام استانداردسازی سیستم های گرمایشی مدارس گیلان تا پایان سال آینده خبر داد.

به گزارش خوبان، علی اوسط اکبری مقدم پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وظایف اداره کل نوسازی ساخت میراثی ماندگار برای آینده سازان کشور است اظهار کرد: با تاکید استاندار بر استانداردسازی سیستم های گرمایشی استان، امیدوار هستیم تا پایان سال ۹۶، تمامی سیستم های گرمایشی مدارس استان استاندارسازی می شود.

وی افزود: در آینده نه چندان دور، در سطح گیلان مدارسی متناسب و همگام با استانداردهای فضاهای آموزشی کشورهای اروپایی به بهره برداری می رسد.

اکبری مقدم گفت: همچنین با تجهیز مدارس به امکانات و تجهیزات مدرن، دغدغه اولیا و مربیان مدرسه در فضاهای آموزشی از بین می رود.

مدیرکل نوسازی گیلان با اشاره به ترویج فرهنگ حفاظت از فضای سبز و محیط زیست افزود: با ایجاد فضاهای سبز در مدارس مقطع ابتدایی در معماری مدارس جدید به دنبال ترویج این فرهنگ هستیم تا در اذهان کودکانمان، حفاظت از محیط زیست نهادینه شود.

این مسئول تصریح کرد: علاوه بر این، اداره کل نوسازی در تلاش است پس از تحویل ساختمان های مدارس در سطح استان، در حوزه نگهداری مدارس نیز دخیل شود.

وی بر احیای مدارس قدیمی در سطح استان تاکید کرد و افزود: نوسازی و مقاوم سازی بنای مدارس از دغدغه های اداره کل نوسازی است که متاسفانه تعداد این مدارس در سطح استان بالاست و احیا و نوسازی آن ها با حمایت خیرین مدرسه ساز امکان پذیر است.

 

منبع:مهر

انتهای پیام/13


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads