کد خبر: 116826 - تاریخ: سه‌شنبه، 9 آگوست 2016 - 00:13

با حضور رئیس آبفای شهرستان رشت؛

جلسه بررسی مسائل مشکلات آب شرب شهری و روستایی خمام برگزار شد

جلسه بررسی مسائل مشکلات آب شرب شهری و روستایی با حضور جمعی از دهیاران و زهری ریاست آبفای شهرستان رشت برگزار گردید.

به گزارش خوبان، جلسه بررسی مسائل مشکلات آب شرب شهری و روستایی با حضور زهری ریاست آبفای شهرستان رشت در بخشداری خمام برگزار شد.

مسچیان بخشدار خمام در این چلسه گفت: اهمیت مسئله و مشکلات فی مابین آب شرب روستایی در بخش خمام از مدیران دستگاههای متولی در حوزه آب شرب شهری و روستایی خواستار تصمیمی مطلوب در این خواستار شد.

در ادامه مسچیان بخشدار خمام با اشاره به فصل گرما و کمبود فشار آب در برخی از روستای های تابعه جواب گوی همه نیازهای مردم نمی باشد و از تمام دهیاران و شورای های اسلامی خمام خواستند به منظور صرفه جویی در مصرف بهینه آب به اهالی روستا اطلاع دهند تا صرفه جویی آب را در دستور کار خود قرار دهند.

مسچیان در بخشی از سخنان خود در خصوص کمبود فشار آب در کوچه شهید احمدنیا واقع در روستای خواچکین پرداختند، وی همچنین از مسئولین اداره آبفای بخش خمام و شهرستان رشت در خواست کرد تا مشکلات فشار آب در این کوچه را برطرف سازند.

 

100jpg

در ادامه این جلسه بامدادی رئیس آب فاضلاب خمام گفت: اداره آب فاضلاب روستایی و شهری هماهند یک خانواده هستند و در امر خدمات رسانی و تسریح کار نیز مشابه هم عمل می کند.

رئیس آب فاضلاب خمام افزود: هرگونه تخریب و یا تعمیرات و اتصالات در محدوده شهر و روستا در حد توانایی اداره آبفای خمام پوشش داده می شود.

بامدادی در ادامه در خصوص مشکلات کوچه شهید احمدنیا خواچکین گفت: ساکنین این منطقه می توانند با تشکیل پرونده قانونی امتیاز آب شرب را به طور اقساطی خریداری تا از آب شهری استفاده کنند.

در پایان این جلسه هریک از دهیاران به مشکلات آب شرب و آلودگی آّب آشامیدنی و معضلات دیگر روستاهای خود پرداختند.

200 300 400

 

انتهای پیام/521


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads