کد خبر: 116598 - تاریخ: جمعه، 5 آگوست 2016 - 16:45

امام جمعه لشت نشا؛

مردم از نبود آب شرب سالم و گاز در لشت نشاء گلایه دارند

امام جمعه لشت‌نشا در ادامه با بیان اینکه بهره‌برداری از کمربندی این شهر از خواسته‌های مردم است، تصریح کرد: افتتاح شهرک صنعتی لشت‌نشا از مطالبات مردم منطقه محسوب می‌شود.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام علی رنجبر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توسط مقام معظم رهبری در سال 95 اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای تکیه بر امکانات و توانایی‌های داخلی است.

وی راهکار برون‌رفت از رکود اقتصادی و بیکاری را احیای صنایع کوچک و متوسط عنوان کرد و افزود: مسؤولان باید با آموزش‌های لازم بستر ایجاد کارگاه‌های کوچک تولیدی را فراهم کنند.

امام جمعه لشت‌نشا در ادامه با بیان اینکه بهره‌برداری از کمربندی این شهر از خواسته‌های مردم است، تصریح کرد: افتتاح شهرک صنعتی لشت‌نشا از مطالبات مردم منطقه محسوب می‌شود.

وی به نبود آسفالت در جاده‌های روستایی و حتی شهری لشت‌نشا اشاره کرد و گفت: جاده کوچصفهان ـ لشت‌نشا نیازمند آسفالت است.

امام جمعه لشت‌نشا با اشاره به اینکه محور لشت‌نشا ـ زیباکنار و لشت‌نشا ـ کوچصفهان شانه خاکی ندارند، خاطرنشان کرد: نبود شانه خاکی موجب تصادفات رانندگی می‌شود و بارها شاهد این حوادث در محورهای مذکور بودیم.

رنجبر به ضعف ولتاژ برق در بسیاری از روستاهای لشت‌نشا اشاره کرد و یادآور شد: مردم از نبود آب شربرنجبر سالم و گاز گلایه دارند.

منبع:فارس

انتهای پیام/654

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads