کد خبر: 114836 - تاریخ: دوشنبه، 11 جولای 2016 - 19:31

کارشناس هواشناسی گیلان خبر داد ؛

تداوم بارندگی در گیلان تا اواخر روز چهارشنبه

کارشناس هواشناسی گیلان گفت: شرایط ناپایدار و بارندگی تا اواخر روز چهارشنبه هفته جاری در گیلان ادامه دارد.

به گزاارش خوبان، فروغ مومن‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت هوای گیلان اظهار کرد: امروز بیشتر نقاط گیلان بارانی است.

وی با بیان اینکه بارندگی در برخی مناطق از شدت بیشتری برخوردار است، تصریح کرد: بارندگی، وزش باد و رعد و برق در برخی مناطق استان به‌ویژه شرقی استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی گیلان سطح جاده‌های این استان را بر اثر شدت بارندگی لغزنده خواند و افزود: رانندگان با احتیاط در جاده‌ها رانندگی کنند.

وی به آبگرفتگی معابر و سیلاب رودخانه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: بر اثر شدت بارندگی آبگرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه‌ها دور از انتظار نیست و از مسافران و ساکنان حاشیه رودخانه‌ها می‌خواهیم دقت لازم را داشته باشید.

مومن‌پور وضعیت دریا را نامناسب و مواج خواند و خاطرنشان کرد: شرایط ناپایدار و بارندگی تا اواخر چهارشنبه هفته جاری در گیلان ادامه دارد و در این مدت دریا مواج است.

وی با تصریح بر اینکه از اواخر چهارشنبه از شدت بارندگی کاسته می‌شود، یادآور شد: برای روزهای پنجشنبه و جمعه افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

فرمانده پلیس راه گیلان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت سطح جاده‌های این استان را بر اثر شدت بارندگی لغزنده خواند و گفت: رانندگان سرعت و سبقت مطمئنه را رعایت کنند.

مهیار رستگار با بیان اینکه رانندگان مراقب عابران پیاده باشند، تصریح کرد: هرگونه عجله و شتاب در رانندگی در شرایط بارندگی حوادث جبران‌ناپذیر به دنبال دارد.

انتهای پیام/12332

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads