کد خبر: 114304 - تاریخ: یکشنبه، 3 جولای 2016 - 16:19

ابرو فراخ معاون فرماندار شهرستان رشت تاکید کرد؛

نظارت بر پخت نان و توزیع آرد و نان در قالب کارگروههای گسترده توسط بخشداران و شهرداران صورت گیرد

وی با تاکید بر نظارت بر پخت نان و توزیع آرد و نان در قالب کارگروههای گسترده توسط بخشداران و شهرداران اذعان داشت: با همت هر چه بیشتر در این زمینه ، مشکلات موجود در بخشها قابل حل خواهد بود.

به گزارش خوبان،جلسه ای با مضمون بررسی مشکلات آرد ونان شهرستان رشت ، پیش از ظهر امروز با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری رشت و سایر مسئولین ذیربط تشکیل شد.

منا ابروفراخ، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان رشت ، با اشاره به لزوم پررنگ شدن نقش نظارتی  دهیاران و شهرداران در افزایش تولید نان فانتزی در بخشهای تابعه رشت ، گفت: تدابیر لازم در این زمینه باید بر اساس پیش بینی های دولت اندیشیده شود.

وی با تاکید بر نظارت بر پخت نان و توزیع آرد و نان در قالب کارگروههای گسترده توسط بخشداران و شهرداران اذعان داشت: با همت هر چه بیشتر در این زمینه ، مشکلات موجود در بخشها قابل حل خواهد بود.

ابروفراخ اندیشیدن تدابیر ویژه ای را برای نانوایی های سواحل ضروری دانست و افزود: این تدابیر باید با هدف افزایش نان حجیم و رژیمی در این مناطق باشد تا نان مرقون به صرفه برای همگان در دسترس باشد.

وی میزان توزیع نان حجیم در کل شهرستان را چهل درصد عنوان کرد و اذعان داشت: این میزان باید با سازماندهی توسط مراجع ذیربط به گونه ای یکنواخت افزایش یابد.

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی  فرمانداری شهرستان  رشت افزود: این سهمیه آردی که به ازای هر نانوایی، در شهرستان توزیع  می شود مختص ساکنین و مردم آن محل می باشد و ما معتقدیم که هر نانوا یی که  بتواند نان با کیفیت  و مطلوب ارائه کند، می تواند مجوز و تسهیلات مورد نظر نانوایان را که در دستور کار می باشد، دریافت کند.

 وی همچنین  بااشاره به دوگانه سازی شدن نانوایی ها افزود: این دستور کار متعلق به سال 1389 بوده است که متاسفانه تاکنون پیشرفت  اجرایی نداشته است و در این بحث باید تدبیر لازم برای آزاد پز ها اندیشیده شود تا مجوز و امکانات لازم برای نانوایی هایی که دچار این مشکل می باشند، فراهم شود .

منبع: روابط عمومی فرمانداری رشت

انتهای پیام/12


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads