کد خبر: 113051 - تاریخ: سه‌شنبه، 14 ژوئن 2016 - 18:33

روز گذشته /

جلسه کارگروه اشتغال در فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد

جلسه کارگروه اشتغال شهرستان با محوریت روستا های کار آفرین روز گذشته و با حضور فرماندار و سایر مسئولین ذیربط در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رشت برگزار گردید.

به گزارش خوبان،جلسه کارگروه اشتغال شهرستان با محوریت روستا های کار آفرین روز گذشته و با حضور فرماندار و سایر مسئولین ذیربط در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد.

سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت گفت: هدف از برگزاری این جلسه، ایجاد امکان اشتغال برای جوانان با همکاری بانک های خصوصی و دولتی است.

وی در ادامه افزود: در همین راستا ، تسهیلات مناسبی حسب ماده 194 قانون برنامه توسعه (طرح مشارکت مردم در واحدهای تولید مستقر در روستا) برای روستائیان ارائه شده است .

مهدوی در ادامه اذعان داشت:بانک ها قراردادی با کمیته امداد امام خمینی (ره) داشته اند و افراد متقاضی و مدد جویان تسهیلات خوبی را دریافت نموده اند.

 وی همچنین گفت: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و وام جعاله به خانواده های جانباز و خانواده های شهید نیز صورت پذیرفته است.

 فرماندار شهرستان رشت در رابطه با اهمیت بحث بوم گردی گفت : برای بالا بردن ظرفیت گردشگر پذیری استان باید به این مهم توجه نموده که با دریافت ردیف اعتباری از طریق سازمان گردشگری قابل اقدام است.

وی همچنین در رابطه با افراد تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی اذعان داشت: باید شرایط ویژه ای برای اشتغال این افراد در نظر گرفته شود.

منبع:روابط عمومی فرمانداری رشت

انتهایپیام/51


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads