کد خبر: 112867 - تاریخ: شنبه، 11 ژوئن 2016 - 23:32

معاون استاندار گیلان خبر داد

اخراج کارکنان بدون مجوز استخدام از شهرداری‌ های گیلان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از اخراج کارکنانی که بدون مجوز توسط شهرداری‌های استان در سال‌های گذشته استخدام شدند، خبر داد.

به گزارش خوبان،حجت شعبانپور عصر امروز در جمع شهرداران گیلان با اشاره به وجود ساحل در 9 شهرستان اظهار کرد: 272 کیلومتر ساحل در استان داریم و 90 درصد از ساحل آزاد است.

وی بر توجه شهرداران 52 شهر گیلان به مناطق ساحلی استان تأکید کرد و افزود: تمام مناطق استان از شرایط گردشگری برخوردار است و شهرداران باید از این فرصت استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه پرورش ماهی در قفس یکی از فرصت‌های ایجاد اشتغال و درآمد پایدار در استان است، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 540 تن پرورش ماهی در قفس در گیلان اجرایی شده است.

شعبانپور از نصب سه هزار تن قفس برای پرورش ماهی در دریا تا شهریور ماه امسال در گیلان خبر داد و بیان کرد: امسال مجوز 10 هزار تن پرورش ماهی در قفس در استان صادر شده است.

وی به فشار برخی از افراد به منظور استخدام در سازمان‌ها و نهادهای مختلف گیلان اشاره کرد و گفت: مسؤولان در استخدام افراد باید توجه داشته باشند اگر تخلفی صورت گیرد پرونده تخلفاتی تشکیل شده و به مراجع مربوطه ارجاع می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به اینکه جذب افراد باید طبق قانون انجام شود، خاطرنشان کرد: برخی از افراد که در گذشته بدون مجوز در شهرداری‌های گیلان استخدام شدند باید اخراج شوند.

شعبانپور، شهرداری‌ها را سازمان‌های درآمد ـ هزینه‌ای عنوان کرد و یادآور شد: شهرداری‌ها باید هزینه‌ها را از طریق درآمدزایی تأمین کنند و برای درآمدزایی شهرداری‌ها پسماند است، اظهار کرد: شهرداری‌ها با برون‌سپاری و واگذاری تفکیک زباله از مبدأ به بخش خصوصی می‌توانند عملکرد موفقی در زمینه مذکور داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان، یکی از موارد در ایجاد درآمد پایدار در شهرها را بازآفرینی شهری عنوان کرد و گفت: بازآفرینی شهری در رشت آغاز شده و انتظار داریم این روند در شهرهای دیگر استان عملیاتی شود.

منبع:فارس


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads