کد خبر: 112638 - تاریخ: چهارشنبه، 8 ژوئن 2016 - 12:44

باحضور مسئولین استانی و شهرستانی؛

جلسه ای برای مرتفع کردن مشکلات ورزشی روستاهای بخش خمام برگزار گردید

جلسه ای برای مرتفع کردن مشکلات ورزشی روستاهای بخش خمام روز گذشته برگزار شد.

به گزارش خوبان: جلسه شورای ورزشی بخش خمام روز گذشته با حضور شاه محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت،سعیدی خواه هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی گیلان دهیاران بخش و هئیت های ورزشی والیبال و فوتبال روز گذشته در سالن اجتماعات بخشداری خمام برگزار شد.

سعیدی خواه هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی گیلان در این جلسه گفت: این هئیت اهدافی دنبال می کنیم که از جمله این اهداف ارتقاع سلامت استعداد یابی در امر ورزش در روستاها می باشد وی در خصوص استعدادهای روستایان در امر ورزش گفت: در روستا استعداد های نهفته وجود دارد که باید توجه خاصی در این امر داشته باشیم چون ورزشکاران مطرحی به کشور معرفی کردند.

سعیدی خواه در خصوص نقش تربیت بدنی آموزش و پرورش در امر ورزش در روستا ها اشاره کرد و گفت: تربیت بدنی آموزش و پرورش در روستاها هیچ گونه برنامه ای برای جوانان روستا ها در فصل تابستان ندارد.

وی ادامه گفت: آموزش و پرورش می تواند در فصل تابستان مدارس خود را در اختیار جوانان روستایی قراردهند تا بتواند از فضای مدارس در فصل تابستان استفاده کنند و هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی،محلی هم امکانات ورزشی در اختیار مدارس روستایان قرار می دهد.

200

سعیدی خواه درمورد سوله های ورزشی صالحین سپاه اشاره کرد و اظهار کرد: سالن هایی صالحین که توسط سپاه پاسداران در روستاها ایجاد می کند این هئیت با سپاه رایزنی هایی انجام داده است و آنها هم تمایل به همکاری دارد،لذا باتوجه به نداشتن تصدی ورزشی در روستاها این امر امکان فراهم نیست.

سعیدی خواه در پایان جشنواره خرمن در خمام پیشنهاد داد و گفت: این جشنواره با همکاری بخشداری و اداره ورزش و جوانان خمام و هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی،شهرستان رشت جشن خرمن در یک سال زراعی یا بازی های بومی و محلی از جمله طناب بازی،کشتی گیله مردی در هنگام برداشت برنج پیشهاد داد.

400

در ادامه این جلسه شاه محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت گفت:جلسه ای امروز برگزار می شود که بنده انتقادی در این امر دارم این هست که فقط ورزش فقط والیبال و فوتبال نیست ما متولی ورزش هستیم و معنی خاصی ندارد فقط در مورد دو رشته ورزشی بحث کنیم.

وی در خصوص ورزش در روستاها گفت: ورزش خاصتش در روستاها می باشد که قهرمانانی بزرگی در سطح استان و کشور می باشد که در دل روستاها می باشد.

وی در ادامه گفت:فصل تابستان در پیش داریم پر کردن در اوقات فراغت در این فصل و مبارزه با دخانیات داریم و چه ابزاری در اختیار این نهاد وجود دارد تا این مشکل خانه مان سوز را می توانیم باید همکاری مسئولین  این مشکل را برطرف سازیم.

در این جلسه نیز هریک از هئیت های فوتبال،والیبال و دهیاران و شورای ورزشی روستاها به مشکلات ورزشی مشکلات خود را بازگو کردند.

300 500 600 700 900 1000 1000jpg

 

انتهای پیام/46


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads