کد خبر: 112565 - تاریخ: سه‌شنبه، 7 ژوئن 2016 - 14:15

روز گذشته صورت گرفت؛

جلسه اقتصاد مقاومتی در بخشداری خمام برگزار شد+ تصاویر

جلسه اقتصاد مقاومتی در بخشداری خمام با حضور حجت الاسلام عاشوری امام جمعه خمام ،مسچیان بخشدار خمام،سرهنگ اکیری جانشین سپاه مقداد رشت برپاشد.

به گزارش خوبان: جلسه اقتصاد مقاومتی در بخشداری خمام با حضور حجت الاسلام عاشوری امام جمعه خمام ،مسچیان بخشدار خمام،سرهنگ اکیری جانشین سپاه مقداد رشت و رؤسای ادارات بخش خمام و شهرستانی در بخشدار ی خمام برگزار گردید.

مسچیان بخشدار خمام در این جلسه گفت: هماهنگونه تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است و ایشان با ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، هدف های اجرای آن را به خوبی مشخص کردند.

وی در ادامه گفت: سال به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و سال گذشته دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی مقام معظم رهبری نام گزاری کردند و برای تکمیل رسالت های سال گذشته می باشد.

مسچیان در خصوص سرمایه گذاران خمامی گفت: تکیه توان سرمایه گذاران در بخش بسیار کار ارزنده می باشد که بعضی اوقات سرمایه گذار در خمامی امکانی وجود ندارد.

وی در مورد سرمایه گذار ژاپنی جایکار گفت: در روستای جیرسر باقر خاله چوکام و روستای دهنه سر شیجان سرمایه گذاری خوبی در آنجا کردند که قابل تقدیر می باشد.

وی در خصوص تاکید مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در راه رسیدن به یک اقتصاد قوی و باربر و شکوفا کردن صنعت اقتصاد کشور از طریق سازمان های ذیربط به شما ابلاغ شده است. و آن را مشاهده کردید و قابل پیگری می باشد.

در پایان این جلسه هر یک اعضای حاضر در جلسه اقدامات پیش رو در سال جاری به بحث و گفتگو پرداختند.

 

 

100200 300 400 500jpg 600 700 800

 

انتهای پیام/4325


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads