کد خبر: 112327 - تاریخ: جمعه، 3 ژوئن 2016 - 12:34

با استقبال کم شهروندان خمامی؛

جلسه پرسش و پاسخ شهروندان با شورای شهر خمام برگزار شد + گزارش تصویری

نخستین جلسه‌ی پرسش و پاسخ مردم با شورای شهر خمام در دوره چهارم عصر پنج شنبه در سالن کنفراس شهرداری خمام برگزار شد.

به گزارش خوبان: نخستین جلسه‌ی پرسش و پاسخ مردم با شورای شهر خمام در دوره چهارم عصر پنج شنبه در سالن کنفراس شهرداری خمام برگزار شد.

در ابتدا قرار بود این جلسه در محوطه شهرداری خمام برگزار شود که به دلیل عدم استقبال مردم با وجود تبلیغات گسترده شورای شهر و شهرداری در سطح شهر و در فضای مجازی، در سالن کنفرانس شهرداری برگزار شد.

در این جلسه که با حضور تنها دو عضو شورای شهر یعنی جلیل غیاثی رئیس شورای شهر و سید مجتبی حسینی نسب نایب رئیس شورا برگزار شد، غیاثی هدف از برگزاری این جلسه را پاسخگویی به مطالبات به حق و قانونی مردم عنوان کرد و گفت: شعارهای ما از حرف تبدیل به عمل شده است.

وی با بیان این که شورای شهر با اراده و نیت قلبی مردم هر شهر شکل می گیرد گفت: نمایندگان شورای شهر، در دسترس ترین نمایندگان مردم آن شهر هستند.

غیاثی در ادامه به بیان تفاوت نمایندگان شورای شهر و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پرداخت و اظهار داشت: اما نمایندگان مجلس گاه گاهی به شهر حوزه انتخابیه خود سر می زنند و در آن حضور می یابند تا پاسخگوی مردم باشند.

رئیس شورای شهر در ادامه در اظهار نظری قابل تامل، در خصوص علت استقبال ضعیف مردم خمام از این مراسم گفت: دلیل استقبال کم شهروندان از این جلسه، پاسخگو بودن شورای شهر به مردم، در بیرون از اتاق شورا و در سطح شهر است!

وی افزود: شوراهای شهر و روستا، مردمی ترین نهاد نظام جمهوری اسلامی است که مستقیما با مردم در ارتباط است و پاسخگوی مشکلات و مسائل شهروندان می باشد.

شایان ذکر است در این جلسه مشکلات و مسائل شهر خمام از جمله وضعیت رسیدگی به جمع آوری سگ‌های ولگرد داخل شهر، وضعیت پارک‌های شهر خمام، مقابله با سد معابر عمومی، رسیدگی به وضعیت آسفالت شهر، رسیدگی به سطل‌های زباله، امکانات ورزشی خمام و … از سوی شهروندان خمامی مطرح شد.

در ادامه تصاویر این جلسه را مشاهده می نمایید:

 

 

60 300 400 500 600 700 1000 1002 10003 10004 10005

 

انتهای پیام/21


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads