کد خبر: 109735 - تاریخ: جمعه، 29 آوریل 2016 - 18:56

استاندار گیلان:

نتایج انتخابات رشت و رودبار تا عصر فردا اعلام می‌شود

استاندار گیلان گفت: نتایج قطعی انتخابات رشت و رودبار تا عصر فردا اعلام می‌شود.

به گزارش خوبان، محمدعلی نجفی دقایقی پیش در ستاد انتخابات مستقر در استانداری گیلان با اشاره به تمدید انتخابات تا ساعت 21 امشب، اظهار کرد: احتمال تمدید آن در رشت و رودبار نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه شمارش آرا پس از پایان زمان آن آغاز می‌شود، افزود: نتایج قطعی آرا در دو حوزه انتخابیه رشت و رودبار تا صبح و یا عصر فردا اعلام می‌شود.

استاندار گیلان با قدردانی از عوامل اجرایی و رسانه‌ها برای برگزاری و پوشش خبری انتخابات دور دوم مجلس دهم در رشت و رودبار، تصریح کرد: مردم با حضور خود در انتخابات بار دیگر در سرنوشت کشورشان مشارکت کردند.

به گزارش فارس، در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 767 هزار و 620 نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات شهرستان‌های رشت و رودبار بوده که از این تعداد، 692 هزار و 778 نفر در شهرستان رشت و 74 هزار و 842 نفر در شهرستان رودبار هستند.

برای این مرحله از انتخابات در رشت و رودبار 643 شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که از این تعداد، 119 شعبه اخذ رأی در شهرستان رودبار شامل 57 شعبه شهری و 62 روستایی و 524 شعبه است.

برای شهرستان رشت نیز 204 شعبه شهری و 320 شعبه روستایی مستقر شده که آرای مردم در دور دوم انتخابات را جمع‌آوری می‌کنند.

متولدین دهم اردیبهشت ماه سال 1377 و قبل از آن می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند ضمن اینکه در این مرحله حدود دو هزار نفر رأی اولی هستند و 15 هزار نفر به طور مستقیم در امر برگزاری انتخابات دو حوزه رشت و رودبار مشارکت دارند.

منبع:فارس

انتهای پیام/8


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads