کد خبر: 107825 - تاریخ: یکشنبه، 3 آوریل 2016 - 00:12

فرمانده انتظامی گیلان :

امر به معروف روش مناسب برای برخورد با ناهنجاری‌ها است

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه زبان پلیسی برای برطرف شدن معضلات فرهنگی جامعه زبان مناسبی نیست، گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر روش مناسب برای برخورد با ناهنجاری و جرایم است.

به گزارش خوبان، سردار محمدرضا میرحیدری ظهر امروز در جمع طلاب و مبلغان حوزه علمیه قم طرح گیلان‌مطهر، ترویج اخلاق اسلامی و کاهش آسیب‌های ناشی از تهاجم فرهنگی دشمن را از اهداف اجرای طرح جهادی، فرهنگی، دینی و اجتماعی در این استان برشمرد.

وی با بیان اینکه باید با زبان دین به خواسته‌های مردم رسیدگی کرد، افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر روشی مناسب برای برخورد با ناهنجاری و جرایم است.

فرمانده انتظامی گیلان با قدردانی از مبلغان و طلاب اعزامی از قم در طرح گیلان‌مطهر، تصریح کرد: تلاش روحانیون و مبلغان حوزه علمیه قم در اجرای طرح گیلان مطهر موجب دفاع از حقوق مردم متدین و ولایت‌مدار استان شده است.

وی با اشاره به اینکه باید همه باهم برای حفاظت از ارزش‌های دینی و انقلاب انجام وظیفه کنیم، خاطرنشان کرد: دشمن در راستای تغییر باورهای دینی مردم تلاش می‌کند.

میرحیدری حفظ موفقیت در اجرای طرح گیلان‌مطهر را از به‌دست آوردن این موفقیت مهم‌تر خواند و یادآور شد: باید برای برطرف شدن معضلات فرهنگی یک اجماع بین دستگاه‌های فرهنگی صورت گیرد.

وی متذکر شد: اگر بتوانیم در اجرای حکم الهی کمک کنیم در اجر و ثواب آن سهیم می‌شویم ضمن اینکه برای نیروی انتظامی پشتیبانی از اجرای طرح گیلان‌مطهر در دیگر استان‌ها نیز امکانپذیر است.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه زبان پلیس، زبان مناسبی برای حل مشکلات و معضلات فرهنگی نیست، یادآور شد: داشتن زبان و ادبیات مناسب در انجام موفق هرکاری موثر بوده و باید در برخورد با مردم و در بیان و ادبیات خود از آموزه‌های دینی و قرآنی بیشتر بهره برده شود.

به گفته وی همه دستگاه‌ها باید با مشارکت گسترده مردم بسترهای لازم را برای ارتقای فرهنگ اجتماعی و دینی فراهم کنند.

انتهای پیام/23


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads