کد خبر: 104801 - تاریخ: یکشنبه، 21 فوریه 2016 - 19:27

یازدهمین قهرمانی فوتسالیست‌های ایرانی در قاره کهن

ایران پس از شش سال قهرمان فوتسال آسیا شد

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی برابر ازبکستان عنوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد. این عنوان در شرایطی بدست آمد که فوتسال ایران شش سال پیش آخرین بار به مقام قهرمانی رسیده بود.

به گزارش خوبان، دیدار فینال چهاردهمین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز یکشنبه بین تیم های ایران و ازبکستان در سالن یونیورسیاد شهر تاشکند آغاز شد که در پایان ملی پوشان ایران موفق شدند حریف را ۲ بر یک شکست دهند و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

در این دیدار ازبک ها که از حمایت پرتعداد تماشاگران خود بهره می بردند روی اشتباه بازیکنان ایران به گل اول رسیدند اما در ادامه بازی این ملی پوشان کشورمان بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موفق شدند توسط قدرت بهادری و محمد کشاورز به دو گل دست پیدا کنند.

در نیمه دوم ازبکستانی ها تلاششان برای رسیدن به گل تساوی را بیشتر کردند اما نمایش خوب بازیکنان ایران این اجازه را به آنها نداد که دروازه سپهر محمدی را باز کنند. در مقابل ایران بارها صاحب موقعیت های گلزنی شد اما کم دقتی مهاجمان و البته عملکرد خوب دروازه بان ازبکستان مانع از گل شدن این موقعیت ها شد.

تیم ملی فوتسال ایران آخرین بار در سال ۲۰۱۰ عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده بود. در آن دوره از مسابقات تیم ملی ایران برابر ازبکستان به برتری ۸ بر ۳ رسیده و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده بود.  در دو دوره گذشته تیم ملی فوتسال ژاپن عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و ایران عنوان سوم و دوم را به خود اختصاص داد.

منیع:مهر

انتهای پیام/565

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads