کد خبر: 101799 - تاریخ: شنبه، 16 ژانویه 2016 - 22:36

توضیحات جدید سردار فدوی درباره دستگیری تفنگداران آمریکایی

فرمانده ندسا گفت: ما بیش از ۱۳۰ عملیات مقابله به مثل با امریکا داشتیم و ۸۶ ناو جنگی پانصد هواپیماشان در جنگ شرکت کردند.

به گزارش خوبان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در دیدار با گروه های جهادی و اصحاب رسانه که در ستاد ندسا برگزار شد با اشاره به توانمندی نیروی دریایی سپاه در تامین امنیت خلیج فارس اظهار داشت:  از سال ۶۶ تاکنون جنگ در خلیج فارس ادامه پیدا کرده  و امریکایی‌ها در عملیات کربلای پنج وارد عمل شدند و خیلی بلا سرشان امد و ۱۳۹  عملیات مقابله به مثل داشتیم.

فرمانده ندسا با اشاره به تعریف اب های سرزمینی در مجلس گفت : عبور از اب های سرزمینی به شرطی که کشور مقصد عبور بی ضرر نیستند و  ما اعلام کردیم کشورهای انگلیس و امریکا و کانادا و نیوزیلند و… عبور بی ضرر ندارند و ما هم اجازه عبور نخواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه هیچ تناسبی بین ایران و امریکا وجود ندارد گفت : امریکایی ها خیلی سریع فهمیدند چه اشتباهی مرتکب شدند و ما بررسی بیشتری باید انجام میدادیم و چون امریکایی ها بودند حساس شدیم و امریکایی ها خواست ما را فوری عمل کردند.

دریادار فدوی با اشاره به دشمنی امریکا با انقلاب اسلامی عنوان داشت : همه اتفاقاتی که علیه انقلاب اسلامی می کنند کار امریکاست و ادعاها و حماقت برخی کشورهای منطقه و گروه های تروریستی همه کار امریکاست.

فرمانده ندسا افزود: شعار مرگ بر امریکا را باید مواظبت کنیم و هیچ کشور مسلمانی قادر به انجام تهدید علیه ما نیست و باید مراقبت کنیم دعوا خارجی شود.

 

انتهای پیام/7847


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads