کد خبر: 100059 - تاریخ: چهارشنبه، 30 دسامبر 2015 - 14:02

نایب رئیس شورای شهر خمام:

مردم دیار میرزا رسالت تاریخی خود را فراموش نمی کنند

به گفته حسینی نسب، هشتم دی روزیست که خداوند به واسطه مردم و غیرت الهی آنها، ولی خودش بروی زمین را نصرت و یاری کرد .

به گزارش خوبان خبر،سید مجتبی حسینی نسب نایب رئیس شورای شهر خمام به مناسبت هشتم و نهم دی ماه، روز بصیرت ملت ایران پیامی را صادر نموده است. متن پیام بدین شرح است:

هشتم دی روزیست که خداوند به واسطه مردم و غیرت الهی آنها، ولی خودش بروی زمین را نصرت و یاری کرد .

روزی که مردم ایران زمین به خواست خداوند روح غیرت و حماسه در کالبد شان دیده شد.

روزی که حضرت ولی عصر(عج) از ملت ایران خشنود شدند و مشاهده کردند که ملت ایران همان یاوران حقیقی صاحب عصر (عج) آماده قیام برای تحقق قسط و عدل هستند.

مردم ایران در این روز نشان دادند که ارزش آزادی و بهره مندی از دموکراسی را می دانند و با آگاهی و شناخت، سیر مردم سالاری دینی را انتخاب کردند و احترام به قانون و تمکین از آرای عمومی را به عنوان یک اصل خدشه ناپذیر از اصول دموکراسی شناختند و از تمامی مسئولان و فعالان سیاسی نیز همین انتظار را دارند.

مردم ایران به هیج کس و در هیج جایگاهی اجازه نخواهند داد که به خاطر دستیابی به اهداف شخصی و گروهی، جایگاه نظام اسلامی را دچار تهدید و خدشه نمایند.

مردم گیلان به عنوان پیشگامان بصیرت، در روز ۸دی، با هوشمندی و بصیرت و بینش انقلابی خود یک روز جلوتر از مردم سایر استان ها، قیام به قسط کردند و نشان دادند که بر خلاف تصور دشمنان قسم خورده انقلاب و ایادی خودخواه آنان که غرق امور دنیوی و هوس های مادی هستند، حاضر نیستند به طمع متاع ناچیز دنیا، سعادت ابدی و رسالت تاریخی خود در زمینه سازی انقلاب جهانی یوسف زهرا (س) را رها کرده و فراموش نمایند.

 

انتهای پیام /644

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads