کد خبر: 164913 - تاریخ: دوشنبه، 9 آوریل 2018 - 08:59

عضو مجمع نمایندگان گیلان:

راه‌اندازی مجدد چرخه هسته‌ای کشور ممکن اما نیازمند زمان است/ برجام صلح‌دوستی ایران و نقض عهد آمریکا را به دنیا اثبات کرد

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه راه‌اندازی مجدد چرخه هسته‌ای کشور ممکن اما نیازمند صرف زمان است گفت: برجام صلح‌دوستی ایران و نقض عهد آمریکا را به دنیا اثبات کرد.

به گزارش خوبان، ذبیح نیکفر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رشت با اشاره به دستاوردهای فناوری هسته‌ای در کشور و آینده پیش روی آن اظهار کرد: فناوری هسته‌ای باهمت بالا و باغیرت جوانان و دانشمندان ایرانی بومی شد و ایران را در صدر کشورهای دارای فناوری هسته‌ای قرارداد.

وی با اشاره به تعلیق فعالیت‌های هسته‌ای پس از برجام افزود: گرچه محدودیت‌هایی در فعالیت و چرخش سانتریفیوژها در حال حاضر اعمال‌شده اما هرگاه ایران بخواهد می‌تواند به فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای دسترسی داشته باشد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه راه‌اندازی مجدد چرخه هسته‌ای کشور نیازمند زمان است تصریح کرد: ایران به تاکید رهبر معظم انقلاب هیچ‌گاه در سمت‌وسوی دستیابی به سلاح هسته‌ای گام برنداشته و نخواهد برداشت و می‌تواند در هر برهه از زمان به فعالیت هسته‌ای خود ادامه دهد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به استفاده انسان دوستانه از فناوری هسته‌ای در ایران گفت: جمهوری اسلامی یکی از مقیدترین کشورهای منطقه است و هیچ‌گاه از فناوری و دانش هسته‌ای در جهت از بین بردن انسان و ناامن کردن منطقه به کار نمی‌برد.

نیکفر با تاکید بر اینکه از ابتدا چرخه هسته‌ای در کشور در جهت صلح، برابری، مهربانی و دوستی بوده افزود: متخصصان و فعالان هسته‌ای کشور از همه امکانات هسته‌ای و فناوری‌های مربوط به آن برای پیشرفت‌های آینده بشریت استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در برجام صلح‌آمیز بودن فعالیت هسته‌ای در کشور را به دنیا اثبات کرده خاطرنشان کرد: در کنار اثبات صلح‌آمیز بودن فناوری هسته دنیا از نقض عهد آمریکا و طرفین هم‌پیمان با آن مطلع شدند و صلح‌دوستی و مهربانی جمهوری اسلامی ایران بر همه نمایان شده است.

انتهای پیام/3400


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads