کد خبر: 70377 - تاریخ: سه‌شنبه، 20 ژانویه 2015 - 11:48

گزارش تحلیلی خوبان خبر؛

جاده خمام به خشکبیجار؛ کم فروغ و بی نور + تصاویر

جاده خمام به خشکبیجار یکی از پرتردد ترین محورهای مواصلاتی در منطقه است که همه روزه محل عبور هزاران تن از اهالی این منطقه و مسافرین می باشد.

به گزارش خوبان: جاده خمام به خشکبیجار مدت هاست از نبود چراغ معابر رنج می برد.

جاده خمام به خشکبیجار یکی از پرتردد ترین محورهای مواصلاتی در منطقه است که همه روزه محل عبور هزاران تن از اهالی این منطقه و مسافرین می باشد.

علی رغم حجم بالای تردد در این جاده، کمبود عرض جاده و نبود روشنایی لازم و کافی عبور و مرور را برای مردم با دشواری همراه نموده است.

در بین مردم منطقه، این جاده به دلیل عرض کم و نبود روشنایی به جاده مرگ شهرت دارد.

خبرنگار ما برای پیگیری این موضوع به سراغ جاهد رئیس اداره برق خمام رفت تا نظر وی را در این خصوص جویا شود.

جاهد با اشاره به نبود چراغ معابر در بخش هایی از جاده خمام به خشکبیجار گفت: در دو نقطه از این جاده چراغ معابر وجود ندارد: اول حد فاصل انتهای کلاچاه اول تا ابتدای کلاچاه دوم و دوم انتهای کلاچاه دوم تا ورودی خشکبیجار و روستای بسته دیم.

وی با بیان این که در این قسمت زمین های زراعی کشاورزان و دکل های فشار قوی موجود است گفت: باید این دکل ها را از آن منطقه خارج کرده و به نزدیک جاده بیاوریم و همچنین برای احداث شبکه نیاز به ترانس و شبکه فشار ضعیف داریم.

جاهد افزود: برای انجام این پروژه نیاز به اعتبارات ملی و تعریف شده است.

رئیس اداره برق خمام در پایان در پاسخ به این سوال که آیا می توان زمان دقیقی را برای اتمام این پروژه در نظر گرفت گفت: زمان دقیقی نمی شود تعیین کرد.

گفتنی است؛ چندی پیش سید عیسی مهدوی فرماندار رشت در جلسه تودیع و معارفه بخشدار جدید خشکبیجار، از قرار گرفتن جاده خمام به خشکبیجار در ردیف اعتبارات ملی خبر داد.

 

 

این تصاویر گویای نبود روشنایی در ساعات شب در «جاده خمام به خشکبیجار» است

جاده خمام به خشکبیجار جاده خمام به خشکبیجار1 جاده خمام به خشکبیجار2 جاده خمام به خشکبیجار3 جاده خمام به خشکبیجار4 جاده خمام به خشکبیجار5 جاده خمام به خشکبیجار6

 

انتهای پیام/24


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. منتقد
     | 2015/01/20 - 20:11
    پاسخ
    +4
    0

    یعنی می خوام بدونم اهمیت جان مردم به اندازه ای نیست که چند تا همایش پر خاصیت شون رو تعطیل کنند و پولش رو جاهایی که واقعا نیاز میشه هزینه کنند.
    متاسفانه یا خوشبختانه کشور ما بسیار ثروتمنده اما یه سری از افراد هر سری یه موضوعی رو بهانه می کنند تا عدم مدیریت صحیح خودشون برای مردم رو نشه این سری هم کمبود بودجه ناشی از عدم فروش نفت رو بهانه قرار دادن.
    یه سری افراد نونشون تو ادامه روند موجوده به خاطر همین بعد از این همه سال از پیروزی انقلاب هنوزم تو تلویزیون میگن همه مشکلات برا اینه که وابسته به نفت هستیم.
    کلا تفکر و ذهنیت افراد به خصوص تو عرصه مدیریتی صحیح نیست و این یکی از آفات بزرگی که گریبان گیر کشورمان شده.
    متاسفم بعد این همه سال و با داشتن این جمعیت عظیم جوان و تحصیل کرده باید وضعیت کشورمون این باشه که تا قیمت نفت یه تکونی می خوره کلا کشور فلج بشه!

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads