کد خبر: 48604 - تاریخ: یکشنبه، 13 آوریل 2014 - 09:51

داماش گیلان «تهرانی » می‌شود

تیم فوتبال داماش گیلان از طریق تهران در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال ایران شرکت می‌کند و مسئولان این تیم آماده فروش این تیم هستند.

به گزارش خوبان: عضو هیئت مدیره باشگاه داماش گیلان در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به سقوط این تیم به لیگ دسته یک، اظهار کرد: داماش گیلان به تهران منتقل می‌شود و پس از صعود به لیگ برتر فوتبال این تیم را به رشت برمی‌گردانم.

امیر عابدینی افزود: آمادگی تحویل تیم به مسئولان گیلان را دارم ولی در غیر اینصورت تیم به تهران منتقل می‌شود.

وی، با بیان اینکه از تلاش‌های الماسخاله رئیس هیئت فوتبال گیلان تشکر می‌کنم، گفت: مسئولان گیلان فقط 200 میلیون تومان ناقابل به داماش کمک کردند و بارها این مبلغ را به رخ ما کشیدند و در رسانه‌ها جولان دادند.

عضو هیئت مدیره داماش گیلان، افزود: این مبلغ زمانی به داماش تزریق شد که شیرازه تیم از هم پاشیده شده بود و کسی یکسال فریاد بازیکنان، کادرفنی و مدیران داماش را نشنید.

عابدینی با بیان اینکه سال‌ها با مردم بافرهنگ رشت زندگی کردم، تصریح کرد: فحاشی‌ها در ورزشگاه را از طرف مردم رشت نمی‌دانم.

وی با اشاره به مقاومت در مقابل انتقال داماش به سایر خریداران، گفت: آمادگی فروش داماش را همانند گذشته و با دو شرط حفظ در گیلان و حفظ نام تیم را دارم.

عضو هیئت مدیره داماش گیلان خاطرنشان کرد: خریداران داماش تا کنون بنیه مالی لازم را نداشتند و فقط به صورت شعاری وارد میدان شدند و خیلی زود عقب‌نشینی کردند.

 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads