کد خبر: 238814 - تاریخ: شنبه، 25 می 2024 - 19:04

به بهانه کمک به آسیب دیدگان امامزاده ابراهیم؛

یک خانم با بیش از ۶۳ میلیارد ریال کلاهبرداری دستگیر شد

رییس پلیس فتای گیلان از دستگیری یک خانم که به بهانه کمک به آسیب دیدگان شهرک امامزاده ابراهیم شفت بیش از ۶۳ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ، سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر اظهار کرد: مجرمان سایبری با استفاده از ترفندهای مختلف تلاش می‌کنند تا کاربران اینترنتی که از آگاهی لازم در زمینه فضای مجازی برخوردار نیستند را به سمت اهداف خود هدایت و دست به اعمال مجرمانه بزنند.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران پلیس فتا شهرستان شفت با رصدهای فنی و تخصصی فضای مجازی، فردی را که در صفحه اینستاگرامی خود در قالب کمک به زیان‌دیدگان آتش‌سوزی شهرک امامزاده ابراهیم از شهروندان درخواست واریز مبلغ کرده بود را مورد شناسایی قرار دادند، افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، مبالغ زیادی به حساب وی واریز شده است.

رئیس پلیس فتای استان گیلان تصریح کرد: متهم ۲۷ ساله خانم پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس به کلاهبرداری ۶۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی خود از مردم با همین شگرد اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در فضای مجازی مراتب را از طریق وب سایت اینترنتی www.cyberpolice.ir و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads