کد خبر: 238811 - تاریخ: شنبه، 25 می 2024 - 15:37

استاندار در شورای مسکن گیلان:

توجه به رفع مشکل مسکن بیش از پیش تقویت شود

استاندار گیلان گفت: آیت‌الله رئیسی رئیس جمهورشهید به رفع مشکل مسکن مردم توجه ویژه داشت از اینرو ما خدمتگزاران مردم در دولت سیزدهم باید بیش از پیش به این موضوع در استان بپردازیم.

به گزارش خوبان خبر ،  اسدالله عباسی روز (شنبه) بعد از پایان برگزاری نشست شورای عالی مسکن که به صورت ارتباط تصویری به ریاست دکتر محمد مخبر سرپرست محترم ریاست جمهوری برگزار شد، در جلسه شورای مسکن گیلان به تلاش‌های شبانه‌روزی شهید آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و افزود: رئیس‌جمهور شهید برای رسیدگی به امور و معیشت مردم، مسکن محرومان، ایثارگران، مسکن روستایی و شهری، جوانی جمعیت و محرومیت‌زدایی شب و روز نمی‌شناخت.

وی افزود: ما مسئولان دولت مردمی و انقلابی سیزدهم تا زمانی که خادم مردم هستیم باید با جدیت به وظایف خود بپردازیم.

وی تصریح کرد: با وجدان کاری، اراده، انگیزه، مدیریت جهادی، انقلابی و مردمی همچون رئیس‌جمهور شهید کارها و امور را در موضوعات یاد شده پیش ببریم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه ساخت مسکن در دولت سیزدهم سرعت گرفته است افزود: خادم الرضا آیت‌الله رئیسی، شهید جمهور، در نشست شورای عالی مسکن حضور می‌یافت و بطور مستمر پی‌گیر امور بود؛ از اینرو عزم و اراده ما در موضوع ساخت مسکن باید بیشتر از گذشته باشد.

وی به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع رئیس‌جمهور شهید و همراهانشان اشاره کرد و ادامه داد: مردم قدرشناس خادمان خود هستند؛ ما مسئولان نیز در خدمت صادقانه به مردم نباید لحظه‌ای دریغ کنیم.

عباسی در ادامه با تاکید بر ضرورت استفاده از حداکثر اختیارات در گیلان برای ساخت مسکن مردم اظهار کرد: برخی مشکلات احداث مسکن در استان مربوط به زمین نیست بلکه به سازمان‌ها و بانک‌ها ارتباط دارد که باید رفع شود.

نماینده عالی دولت در گیلان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم توجه جدی به بازآفرینی شهری اظهار کرد: بازآفرینی شهری نیازمند زمین نیست بلکه باید برای نوسازی واحدهای مسکونی وام پرداخت شود و این موضوع باید در استان مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و تعدادی از اعضای این جلسه، نیز در این نشست گزارشی از ساخت مسکن در استان ارائه داد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads