کد خبر: 238786 - تاریخ: جمعه، 24 می 2024 - 16:59

امام جمعه خمام ؛

شهردار آینده خمام باید متخصص،باتجربه و به مدیریت شهری اشراف داشته باشد

حجت الاسلام والمسلیمن هادی حبیبی،افزود: شهردار آینده خمام باید متخصص،باتجربه و به مدیریت شهری اشراف داشته باشد و این مطالبه مردم این شهر است.

به گزارش خوبان خبر ؛ حجت الاسلام والمسلیمن هادی حبیبی ظهر امروز در نماز جمعه این هفته خمام در مسجد این شهر با اشاره به وضعیت میدان ولیعصر«عج»و محور کمربندی، اظهار داشت: درسال ۱۴۰۱ استاندار دستور مبنی بر سازماندهی صادر نمود چرا تا هم اکنون چرا اجرایی نشده است. 

امام جمعه خمام با ببان اینکه هر اداره ای که میدان در تملک آن اداره هست باید به وظیفه خود را جهت سازماندهی عمل کند، افزود: اگر در توانایی آن اداره نیست با توجه به دستورالعمل جدید اگر در محدوده شهری قرار دارد به شهرداری واگذار و از این طریق اقدام گردد.

وی همچنین به وضعیت محور خمام به خشکبیجار اشاره کرد و اظهار داشت: اگر تامین اعتبار تعریض جاده خمام به خشکبیجار به عهده راه و شهرسازی است دراولویت قرار داده و پروژه را به ثمر برساند.

حبیبی بیان اینکه هرکس می خواهد درخمام شهردار شود باید بداند این شهر به یک تحول بنیادین نیازدارد،افزود:فرد مورد نظر باید دارای روحیه جهادی و کار شبانه روزی در دستور کار خود داده تا منشاء تحول باشد. 

حجت الاسلام والمسلیمن هادی حبیبی،افزود: شهردار آینده خمام باید متخصص،باتجربه و به مدیریت شهری اشراف داشته باشد و این مطالبه مردم این شهر است.

خطیب نماز جمعه خمام با بیان اینکه شهرخمام نه ورودی و خروجی متناسبی برخوردار نیست،افزود: هسته اصلی شهر که از سالیان دور تاکنون پیشرفت آنچنانی نداشته است.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads