کد خبر: 238746 - تاریخ: چهارشنبه، 22 می 2024 - 22:19

پیام تسلیت مسئولان خمام در پی شهادت خادم‌الرضا

امام جمعه،فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  و فرمانده انتظامی خمام در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی،رییس‌جمهور و هیات همراه با صدور پیام‌های تسلیت، شهادت ایشان را به ملت تبریک و عروجش را تسلیت گفتند.

به گزارش خوبان خبر؛ امام جمعه،فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  و فرمانده انتظامی خمام در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی،رییس‌جمهور و هیات همراه با صدور پیام‌های تسلیت، شهادت ایشان را به ملت تبریک و عروجش را تسلیت گفتند.

حجت الاسلام والمسلیمن هادی حبیبی امام جمعه خمام،در پی عروج ملکوتی آیت‌الله رئیسی در پی سانحه جانسوز بالگرد حامل رییس جمهور و هیات همراه ایشان که منجر به شهادت مظلومانه همه این عزیزان شد، در اطلاعیه‌ای آورده است:

شهادت جانگداز سیدالشهدای خدمت و خادم جمهور حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری که خستگی را نمی شناخت و آیت الله آل هاشم امام جمعه ممتاز و مردمی و دکتر امیر عبداللهیان وزیر خارجه جهادی و بی نظیر و سایر شهدای خدمت را به ساحت مقدس حضرت بقیهالله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف ؛ مقام معظم رهبری و مردم داغدار ایران اسلامی تسلیت عرض می کنم و از خدای صبار طلب شکیبایی می کنم . نسئل الله منازل الشهداء.

حسن آدمیت فرماندار خمام نیز در پیامی شهادت آیت الله دکتر رئیسی را تسلیت گفته و با اشاره به این سخن امام خمینی(ره) که شهادت هنر مردان خداست، آورده است: خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی کشور(خادم الرضا و خادم ملت ایران) و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر‌ است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد‌. مداومت‌ و استقامت سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.اینجانب شهادت خادم الرضا و خادم ملت ایران رئیس جمهور محبوبِ مردمی حضرت آیت الله رئیسی را محضر امام زمان(ع)، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نماییم و از خداوند رحمان‌ علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار را مسئلت‌ دارم.

سرهنگ کیانوش شوشتری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمام، نیز به مناسبت درگذشت شهادت گونه رییس جمهور و همراهان گرامی ایشان در پیام تسلیت خود آورده است: در سالروز فرخنده میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (علیه آلافُ التَّحِیَّهِ وَ الثَّناءِ)، ملت شریف و نجیب ایران اسلامی شهادت مظلومانه رئیس جمهور محبوب، مردمی و مغتنم خود، ” خادم الرضا (ع)”حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی” و شهیدان گرانقدری را شاهدند که هر یک در زمره نمادهای درخشان خدمت مجاهدانه و صادقانه پای کار انقلاب، نظام و میهن اسلامی در تاریخ این سرزمین جاودانه شدند.

اینجانب رضوان الهی را برای شهداء،صبر برای بازماندگان و همبستگی و مدد الهی را برای آحاد ملت عزیز و مقام معظم رهبری آرزومندم.» 

سرهنگ باقر رجبی ، فرمانده انتظامی خمام در پی شهادت رئیس جمهور مردمی حضرت آیت الله شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه پیام تسلیتی صادر کرد.

سرهنگ باقر رجبی در متن پیام تسلیت فرمانده انتظامی خمام آمده است، سی ام اردیبهشت یکی از تلخ ترین روزهای ملت ایران شد و رئیس جمهور مردمی و محبوب آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در روز ولادت ثامن الائمه در آغوش گشوده حضرت علی بن موسی الرضا (ع) آرام گرفت، خوشا به سعادت نیک مردانی که این چنین به خدای خود لبیک می گویند و سرافرازان تاریخ نام می گیرند.

با دلی مملو از غم و اندوه شهادت رئیس جمهور مردمی ایران اسلامی، «حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی» و یاران همراه ایشان حضرت «آیت الله آل هاشم» نماینده ولی فقیه و امام جمعه محبوب تبریز، «دکترحسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، «دکتر مالک رحمتی» استاندار جوان و جهادی آذربایجان شرقی و جمعی دیگر از خادمین ملت ایران را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شهید پرور ایران و شهرستان ارومیه عرض تبریک و تسلیت داریم.

عصمت محمددوست بخشدار مرکزی خمام در پی شهادت رئیس جمهور جهادی کشور آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه در حادثه دلخراش سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی پیام تسلیت صادر کرد.

در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام روح بلند خادم ملت ایران،  خادم الرضا آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب و همراهان خدوم ایشان آسمانی شدند.

حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر شدید شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تلاش جهادی خود در خدمت به مردم همچون شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی برای مسئولان شده است که درخدمت به مردم ایران چیزی جز رضای خدا و اعتلا و پیشرفت کشور سر از پا نشناسند.

این خدمتگزار دلسوز و توانمند با روحیه جهادی و انقلابی، خدمات ماندگاری به ویژه در مناطق محروم و دور افتاده کشور انجام داد و نام نیک از خود در خاطر مردم قدرشناس ایران به یادگار گذاشت.اینجانب شهادت این عالم خستگی ناپذیر و انقلابی و با اخلاص را به محضرمبارک حضرت بقیه الله الاعظم عجل اللّه تعالی فرجه الشریف و رهبر معظم انقلاب و عموم ملت شریف ایران و همه بازماندگان محترم تسلیت عرض نموده و علومقام برای آن فقید سعید مسئلت می‌نمایم.

در متن پیام تسلیت حمیدرضا صراف زاده شهردار چوکام آمده است:خبر دردناک و جان فرسای شهادت آیت الله رئیسی و یاران همراهش قلب ملتی را آکنده از غم و اندوه و ماتم کرد.

او و همراهان شهیدش در مسیر خدمت خالصانه به مردم به سوی معبود پر گشودند و نام و یاد خود را در تاریخ این سرزمین جاویدان و درخشان ساختند
بی‌شک درخت تنومند ایران اسلامی در چند دهه اخیر شاهد طوفان‌های زیادی بوده است، اما همواره پس از فراز و نشیب‌ها پابرجا مانده است و اکنون با هدایت و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند هیچ خللی در مسیر جمهوری اسلامی به وجود نخواهد آمد، با تمام‌توان رهرو راه این شهیدان والا مقام هستیم و در خدمت به مردم عزیر کوشا خواهیم بود، چون که روش منش این شهید عزیز و سعید نیز جز این نبود و  از خداوند متعال علو درجات این شهیدان والا مقام و بلند مرتبه را خواستارم .

به گزارش خوبان خبر ؛ بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رییسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه ربیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads