کد خبر: 214685 - تاریخ: یکشنبه، 22 آگوست 2021 - 09:47

خریداری سازه پیش ساخته بیمارستانی با ظرفیت ۳۰۰ تخت برای گیلان

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هزینه خرید یک سازه پیش ساخته فلزی بیمارستانی با ظرفیت ۳۰۰ تخت برای سایت لاکان رشت از سوی ارتش پرداخت خواهد شد.

به گزارش خوبان، امیر کیومرث حیدری  در حاشیه بازدید از سایت دانشگاهی لاکان رشت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نیروی زمین ارتش هزینه خرید یک باب سازه پیش‌ساخته فلزی بیمارستانی برای سایت لاکان متقبل می‌شود.

وی با اشاره به عزم نیروی زمینی ارتش در جهت توسعه فضای فیزیکی درمانی ویژه بیماران کرونایی در گیلان، افزود: این سازه فلزی پیش‌ساخته ظرف یک هفته پس خریداری در اختیار نظام سلامت گیلان قرار می‌گیرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه سوله خریداری شده ارتش به صورت فوری جهت تجهیز توسط دانشگاه علوم پزشکی گیلان مهیا می‌شود، گفت: نزاجا در نظر دارد سوله‌ای استاندارد با ظرفیت حداقل استقرار ۳۰۰ بیمار را برای گیلان فراهم کند.

امیر حیدری افزود: نیروی زمینی محوری ارتش علاوه بر در اختیار گذاشتن سوله، در آینده نیز مساعدت‌های لازمه را جهت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی خواهد داشت.

گفتنی است؛ در حال حاضر در سایت دانشگاهی لاکان رشت یک سالن اورژانس پشتیبان با ظرفیت ۱۲۰ تخت درمانی با اعتبار هفتاد میلیارد تومانی احداث و بهره‌برداری رسیده است که در حال ارائه خدمت به بیماران کرونایی است.

در حاشیه این سالن اورژانس پشتیبان ۱۲۰ تخت خوابی، مساحت کافی جهت استقرار دو سالن اورژانس پشتیبان دیگر نیز در طراحی‌های اولیه پیش‌بینی شده است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads